شناسهٔ خبر: 66656269 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار گلستان:

نخبگان ثروت‌های انسانی کشور هستند

گرگان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان نخبگان را ثروت های انسانی کشور دانست و گفت: امروز دشمن سعی دارد با زدودن هویت ملی از نخبگان آنها را از آرمان‌های انقلاب اسلامی دور کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر ظهر سه شنبه در دیدار با آیدانی سرپرست بنیاد نخبگان گلستان اظهار کرد: نخبگان از مهم‌ترین ثروت‌های انسانی کشور هستند و دشمن در تلاش است با زدودن هویت ملی و آرمان‌خواهی از نخبگان آنها را از آرمان‌های انقلاب اسلامی دور کند.

وی افزود: بینش، بصیرت افزایی، دشمن‌شناسی، ایجاد تقویت هویت ملی و آرمان‌خواهی در بستر آموزش از نکات مهمی است که بنیاد نخبگان باید به آن توجه داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: از بنیاد نخبگان انتظار می‌رود با ایجاد شرایط مناسب حمایت و پشتیبانی کامل و همه جانبه از نخبگان و همچنین با اقناع، تبیین و ایجاد انگیزه و امید، آنها را به سمت کمک به کشور و استان سوق دهد.

وی با اشاره به اینکه معتقدیم ارتباط سازنده با جامعه نخبگانی در حل مسائل استان بسیار راه‌گشا خواهد بود، ادامه داد: بنیاد ملی نخبگان حلقه وصل دولت با نخبگان است که متأسفانه از این ظرفیت بسیار بزرگ و مهم کمتر استفاده شده است.

مهاجر اظهار کرد: در دولت علاقمند هستیم باگره خوردن با مجموعه نخبگانی استان از دانش آنها در راستای حل مسائل استان بهرمند شویم کما اینکه تاکنون نیز اینگونه بوده است.

وی یادآور شد: لازم است با تشکیل بانک نخبگانی در حوزه‌های مختلف از جمله صنایع تولیدی، اقتصادی، کشاورزی، دامپروری و چالش‌های زیرساختی، محلی برای رجوع مدیران دولتی و بخش خصوصی باشد.

در پایان این دیدار از مجموعه بنیاد نخبگان و نمایشگاه محصولات فناورانه نخبگان استان بازدید به عمل آمد.

نظر شما