شناسهٔ خبر: 66655870 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همزمان با دهه کرامت؛

۹۵ زندانی در همدان حکم آزادی خود را گرفتند

مدیرکل زندان‌های استان همدان گفت: ۹۵ زندانی در همدان همزمان با دهه کرامت حکم آزادی خود را دریافت کردند.

صاحب‌خبر -

۹۵ زندانی در همدان حکم آزادی خود را گرفتند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ حمزه بروجنی افزود: ۹۵ زندانی که شرایط آزادی را در کمیسیون عفو بدست آورده بودند، همزمان با ورود کاروان زیر سایه خورشید و پرچم مقدس ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به زندان به مناسبت دهه کرامت حکم آزادی خود را دریافت کردند.

او با اشاره به اینکه زندانیان حکم آزادی خود را دریافت کردند از مراکز همدان، ملایر، تویسرکان و نهاوند هستند، افزود: همچنین مراجع قضایی با مرخصی ۷۵۶ زندانی که شرایط لازم را داشتند، موافقت کردند.

مدیرکل زندان‌های استان همدان با بیان اینکه ورود بیرق امام هشتم حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) حال و هوای معنوی به زندان داده بود، تأکید کرد: سفرای آستان قدس در بازدید از زندانها، از فعالان فرهنگی که در جهت گسترش معنویت در زندان‌ها تلاش می‌کنند، قدردانی کردند.

بروجنی تصریح کرد: همچنین نشان کاروان آستان قدس رضوی به زندان‌های همدان، تویسرکان، نهاوند و ملایر به دلیل تلاش برای جلب رضایت شاکیان به ویژه در زمینه قصاص و تقلیل احکام زندانیان اهدا شد.

این مسئول گفت: سفرای آستان قدس همچنین در این بازدید‌ها از بسترسازی در زندان‌ها در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و تلاش در جهت بازگشت سلامت روحی و معنوی زندانیان و ابراز ندامت آنان قرار گرفتند.

نظر شما