شناسهٔ خبر: 66655786 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سردار رادان:

از فعالان در حوزه طرح نور متشکرم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: از فعالان در حوزه طرح نور متشکرم و هر چه قدر اقدامات به‌روزتر، به هنگام‌تر و هوشمندانه‌تر باشد فراجا در مأموریت‌ها موفق تر خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور ضمن حضور در نشست تخصصی معاونان فرهنگی و اجتماعی پلیس‌های تخصصی و استان‌های سراسر کشور گفت: خوشحالم که توفیق حاصل شد تا در جمع شما خوبان باشم؛ صمیمانه از همه تلاش‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات شایسته و بایسته‌ای که در مأموریت‌ها انجام می‌دهید و بنده شاهد و گواه فعالیت‌های خوب و هوشمندانه یکایک شما عزیزان هستم، قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به مأموریت خطیر، حساس، پیچیده و متنوع معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا بیان کرد: جنس نقش و کارکرد معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا باید از جنس و نوع "سیاست گذاری" توأم با "اثرگذاری " باشد؛ در واقع در مسائل اجتماعی، بایدها و نبایدها باید به موقع، دیده و تبیین شود و باید، در این روندها و رویدادها، از ابزار هنر، قلم، بیان و… به شکلی "هنرمندانه" و "هوشمندانه " بهره برد.

سردار رادان در ادامه با اشاره به رویکردهای نوین در معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا، خاطر نشان کرد: اقدامات ویژه و خوبی در معاونت اجتماعی و فرهنگی فراجا انجام شده است و راه اندازی باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس به منظور همراه سازی قشر نوجوان در پیشبرد مأموریت‌ها، یکی از این اقدامات است.

وی تاکید کرد: باید اقدامات شورانگیز، شعف آفرین و نوآور را در معاونت فرهنگی و اجتماعی همچنان ادامه داد و از ظرفیت‌های بخش‌های مختلف جامعه به منظور همراه سازی بهره برد.

فرمانده کل انتظامی کشور با گریزی بر نقش اثر گذار معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا در مأموریت‌های متنوع و گسترده پلیس از جمله اجرای طرح " نور "، عنوان کرد: از یکایک فعالان این حوزه متشکرم و باید خطاب به یکایک شما بگویم که هر چه قدر اقدامات شما، به‌روزتر، به هنگام تر و هوشمندانه‌تر باشد فراجا در مأموریت‌ها موفق تر خواهد بود؛ معاونت اجتماعی و فرهنگی فراجا بایستی همواره در مأموریت‌ها، " جلودار " و " پیش رو " باشد.

در پایان این نشست، از سرهنگ "علی همه خانی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و عملکرد بهینه این معاونت در ایجاد و ارتقا احساس امنیت شهروندان، با اهدا لوح تقدیر، قدردانی شد.

نظر شما