شناسهٔ خبر: 66655772 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بازداشت شرور مسلح در جنوب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری شروری که با سلاح گرم اقدام به قدرت‌نمایی در جنوب تهران کرده بود، خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز جمعه هفته گذشته وقوع یک فقره نزاع و درگیری با سلاح گرم و ایجاد تنش و رعب و وحشت در میان ساکنان محدوده حسن‌آباد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که درپی آن ماموران در محل حاضر شده و بررسی موضوع سریعاً در دستورکار ماموران کلانتری ۱۷۶ فرماندهی انتظامی شهرری قرارگرفت.

وی با بیان اینکه از همان لحظات اولیه اقدامات اطلاعاتی پلیس شروع شد، گفت: با بررسی همه جانبه و اشرافیت اطلاعاتی ماموران، مشخصات متهم به دست آمد و تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه وی آغاز شد. در نهایت با جمع بندی اطلاعات به دست آمده، در کمتر از ۲۴ ساعت مخفیگاه متهم نیز شناسایی شد و طی یک عملیات منسجم متهم متواری در مخفیگاهش دستگیر شد. همچنین ماموران نسبت به بازرسی از مخفیگاه این فرد اقدام کردند که در جریان آن یک قبضه سلاح گرم کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه متهم دستگیر شده دارای سوابق متعدد شرارت و سرقت است، گفت:‌ این فرد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت اعتراف کرد. برای این فرد نیز پرونده‌ای تشکیل شده و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قضائی به دادسرا منتقل شد.

انتهای پیام

نظر شما