شناسهٔ خبر: 66655571 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس هلال‌احمر:

تعداد داوطلبین جمعیت هلال‌احمر کشور از مرز ۳ میلیون نفر گذشت

المیرا عسگری زاده

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: تا مهرماه امسال ۱۵۰۰ دستگاه خودروی نجات جدید و بروز به تجهیزات جمعیت هلال احمر اضافه خواهد شد.

صاحب‌خبر -

پیر حسین کولیوند ۲۵ اردیبهشت ماه در آیین اختتامیه هفته هلال احمر که در تالار وحدت ارومیه برگزار شد، ارتقاء تجهیزات بروز و پیشرفته را از اولویتها دانست و افزود: ۹۰۰ دستگاه آمبولانس و خودروی نجات ترخیص شده و بزودی سهمیه استانها توزیع می‌شود. 

وی اظهار کرد: تعداد داوطلبین جمعیت هلال احمر کشور از ۴۶۰ هزار نفر، امروز به بیش از ۳ میلیون نفر رسیده است که اتفاق بسیار بزرگی است. 

کولیوند تاکید کرد: آموزشهای تخصصی و مهارت افزایی در جمعیت هلال احمر کشور ادامه دارد. 

وی منابع انسانی را اصلی ترین سرمایه جمعیت هلال احمر دانست و گفت: با هدف حفظ کرامت نیروی انسانی این مجموعه،بیمه و افزایش حقوق داوطلبین را در دستور کار قرار دادیم و ۲۰ هزار امدادگر بیمه شدند.

کولیوند، تولید دارو و اعضای مصنوعی هوشمند، فعالیت ۲۰۰ مرکز توانبخشی و وجود مراکز آموزشی را از افتخارات جمعیت هلال احمر کشور اعلام کرد و گفت: با حمایت رئیس جمهور، دانشگاه بین المللی نسل سوم هلال احمر راه اندازی می‌شود. 

وی با اشاره به فعالیتهای جمعیت هلال احمر در اربعین حسینی گفت: در اربعین سال گذشته، امدادگران و داوطلبین جمعیت هلال احمر کشور در ۳۲ ایستگاه سلامت و ۴ بیمارستان فعال بوده و امدادرسانی به زائرین حسینی را انجام می‌دادند. 
 

انتهای پیام

نظر شما