شناسهٔ خبر: 66655046 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

با حضور مدیران ارشد کارخانه، باشگاه و شهردار اهواز؛

معارفه مدیرعامل جدید سپاهان برگزار شد (عکس)

مهدی آذربایجانی مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان، توسط دکتر محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه معارفه شد تا کار خود را به‌صورت رسمی در باشگاه آغاز کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌سه"، عصر روز گذشته در حالی که هواداران فوتبال درگیر سه بازی حساس رقابت‌های لیگ برتر در تهران، اصفهان و اهواز بودند، جلسه مهمی میان مسئولان شرکت فولاد مبارکه و باشگاه سپاهان در جریان بود تا مدیرعامل جدید به‌صورت رسمی معارفه و کار خود را در باغ فردوس آغاز کند.

در این مراسم محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، رضا امینی شهردار اهواز و تعدادی از معاونین و مدیران ارشد شرکت فولاد مبارکه و همچنین تعدادی از اعضای هیئت مدیره و مدیران باشگاه سپاهان در دفتر شرکت فولاد مبارکه در اصفهان برگزار شد.

2021762

باشگاه سپاهان در فصل جاری کار خود را با مدیریت محمدرضا ساکت آغاز کرد، اما محدودیت‌های مربوط به قانون بازنشستگی سبب شد تا او در ادامه راه جای خود را به منوچهر نیکفر بدهد و در ادامه وقتی نتایج تیم دور از انتظار رقم خورد، نیکفر که یکی از مدیران ارشد شرکت فولاد مبارکه به شمار می‌رود و برای سامان دادن امور تا حضور مدیرعامل جدید روی کار آمده بود، تصمیم به استعفا گرفت. 

2021763

باشگاه سپاهان که چندماهی بود بدون مدیرعامل به کار خود ادامه می‌داد، حالا مهدی آذربایجانی را در راس کار می‎‌بیند و باید دید این مدیر که با تجربه کار در شهرداری اهواز و اصفهان و سابقه ورزشی در کاراته به باغ فردوس آمده، چه عملکردی از خود ارائه خواهد کرد.

2021765 2021766 2021767 2021768

نظر شما