شناسهٔ خبر: 66654911 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

مدیر موسیقی ایرانصدا مطرح کرد:

شرایط جدید ایرانصدا برای علاقمندان به گویندگی

علاقه‌مندان به گویندگی تا پایان برگزاری نمایشگاه کتاب فرصت دارند هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۰ به غرفه ایرانصدا مراجعه و تست اینترنتی بدهند و بعد از پذیرش تست استودیویی خواهند داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، علی جعفری، مدیر موسیقی ایرانصدا ضمن اعلام این خبر گفت: یکی از کار‌های اصلی که در پایگاه‌های محتوایی ایرانصدا انجام می‌شود، تولید کتاب‌های گویاست. در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و نمایشگاه صوت و تصویر رصتا در این سه سال به صورت متوالی غرفه داشتیم و فرایند شناسایی و جذب را طراحی کردیم. علاقمندان به گویندگی و افرادی که فکر می‌کنند مستعد هستند و آموزش دیده اند، در غرفه ایرانصدا برای انجام تست حضور می‌یایند.

وی با اشاره به مراحل انجام تست گویندگی افزود: یک مرحله تست اینترنتی است که در غرفه ایرانصدا انجام می‌شود. افرادی که تایید می‌شنوند به مرحله دوم که تست استودیویی است، راه می‌یابند. دو نفر از گویندگان و همکاران ما در ایرانصدا این تست را می‌گیرند. پس از پایان نمایشگاه مجموع تست‌های گرفته شده در شورای داوری بررسی و کسانی که حائز رتبه‌های بالاتری هستند، برای تست اصلی دعوت خواهند شد.

جعفری با بیان جذب برترین‌های گویندگی یادآور شد: برای علاقمندانی که به مرحله پایانی راه یافتند و آزمون اطلاعات ادبی، سواد عمومی، تشخیص جنس صدا و توانایی بازیگری رادیویی را پشت سر گذاشتند، دوره‌های آموزشی برگزار کنیم.

وی از جذب علاقه‌مندان به گویندگی خبر داد و افزود: دوره‌های آموزشی حدود سه ماه طول می‌کشد. دوستان پس از طی کردن دوره آموزش و موفقیت در پروژه به صورت افتخاری با ایرانصدا در تولید محتوای صدامحور همکاری می‌کنند.

مدیر موسیقی ایرانصدا در پایان با اشاره به این که تمامی فرایند تست صدا رایگان است، گفت: علاقه‌مندان تا پایان برگزاری نمایشگاه کتاب ۲۹ اردیبهشت، هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۰ می‌توانند به غرفه ایرانصدا واقع در صحن مصلای امام خمینی (ره) در مجاورت ورودی ۳۳ شبستان مراجعه کنند.

نظر شما