شناسهٔ خبر: 66654593 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی به دور دوم کشیده شد/ انصراف ۴ کاندیدا

ظریفه ملک‌پور

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی به ریاست محمد شروین اسبقیان در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد و پیش از برگزاری انتخابات ۴ کاندیدا کناره‌گیری کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مجمع انتخابات فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی برای احراز پست ریاست امروز سه شنبه ۲۵ اسفند به ریاست محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در حال برگزاری است.

در این مجمع مناف هاشمی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک و احمد نامنی سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی در مجمع حضور دارند.

افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری ۶ کاندیدای حاضر در مجمع بودند که حمیدرضا پارسی منش، محمد عسگری و یوسف جاویدان  پیش از رای گیری به نفع یوسف بهتری انصراف خود را اعلام کردند.

جاسم منوچهری نیز پیش از رای گیری به نفع افشین چگینی انصراف داد.

در این مجمع اسبقیان پیش از رای گیری گفت: تا به امروز به عناوین مختلف پیام‌هایی به من و همکاران وزارت ورزش ارسال شده مبنی بر حمایت وزارت ورزش از یکی از کاندیداها. به عنوان نماینده وزیر ورزش و جوانان و مسوول برگزاری انتخابات به صراحت اعلام می کنم که تا امروز که ۱۲ مجمع انتخاباتی را برگزار کردم از هیچ کاندیدایی حمایت نکردم و حتی شخص وزیر ورزش و جوانان در این ۱۲ مجمع انتخاباتی از من نپرسیده که به چه کسی رای دادی و یا رای خواهی داد.

وی افزود: حتی مناف هاشمی که به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در این مجمع در کنار من حضور دارد از من حتی یک بار هم نپرسیده به چه کسی رای خواهی داد و من هم از او نپرسیدم. هدف کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش در جهت پیشرفت ورزش است.

اسبقیان خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری (ایران قوی- ورزش قوی) تلاش وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک این بوده که با فساد در ورزش مبارزه کند و حمایت از کاندیدای خاص سبب فساد در ورزش می شود. بنابراین به عنوان سرباز ولی فقیه همیشه سعی کردم انتخابات به نحو احسن و شایسته برگزار شود.

انتخابات به دور دوم کشیده شد

در ادامه، مجمع انتخابات فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی برگزار شد و یوسف بهتری از بین ۵۳ رای ماخوذه ۲۶ رای و افشین چگینی نیز ۲۷ رای کسب کردند تا انتخابات به دور دوم برود.

انتهای پیام

نظر شما