شناسهٔ خبر: 66654551 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وانت‌بارهای دستفروش به پارکینگ منتقل می‌شوند

معاون خدمات شهری شهرداری کرج از انتقال وانت بارهای دستفروشی که اقدام به سد معبر می‌کنند، در صورت عدم توجه به هشدارها به پارکینگ خبر داد.

صاحب‌خبر -

حشمت‌الله عزیزی معاون خدمات شهری شهرداری کرج  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در کرج اظهار داشت: صبح امروز جلسه ای با حضور شهردار کرج به منظور ساماندهی دستفروشان به ویژه وانت بارهایی که اقدام به سد معبر می کنند در دفتر شهردار برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه نمایندگان دادستانی، دستگاه قضا و شهرداران مناطق 2، 5 و 7 حضور داشتند، افزود: مقرر شد زمان 15 روزه ای برای اطلاع‌رسانی به وانت‌بارهای فروشنده‌ای که به صورت ثابت در یک مکان مستقر‌ند در نظر گرفته شود.

به گفته عزیزی، بر این اساس ظرف 15 روز با نصب بنر و سایر روش های اطلاع رسانی در خیابان های پرتراکم از حیث وجود وانت بارهایی که اقدام به سد معبر می‌کنند، این موضوع اعلام می‌شود. پس از آن با هماهنگی شهرداری، نیروی انتظامی، مقام قضایی و اداره راهنمایی و رانندگی خودروهای متخلف به پارکینگ منتقل خواهند شد.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج تاکید کرد: طبق تصمیمات گرفته شده در این جلسه، خودروی متخلف در مرحله نخست به مدت 2 هفته به پارکینگ منتقل می‌شود و در صورت تکرار تخلف، این زمان به یک ماه افزایش می‌یابد. خیابان‌هایی چون 45 متری کاج، شهید بهشتی، بلوار حدادی و جاده محمدشهر از جمله نقاطی هستند که وانت بارهای میوه فروش سد معبر زیادی را در آنها ایجاد کرده و مصوبات این جلسه بیشتر در نقاط مذکور به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام/

نظر شما