شناسهٔ خبر: 66653931 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

شرط جدا نشدن اورونوف از پرسپولیس در تابستان

بازی‌های تحسین برانگیز ارونوف بازیکن تیم ملی ازبکستان با تأثیر مستقیم گلزنی و بازی‌سازی‌های او همراه شد تا این بازیکن خیلی زود جای خود را در بین طرفداران پرسپولیس پیدا کند

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ عملکرد مطلوب پرسپولیس در نیم فصل دوم در حالی باعث بازگشت این تیم به کورس قهرمانی فصل جاری لیگ برتر شد که اوسمار ویه را هدایت این تیم را با اضافه شدن بازیکنانی همچون اوستون ارونوف، عبدالکریم حسن و محمد خدابنده لو بر عهده گرفت.

بازی‌های تحسین برانگیز ارونوف بازیکن تیم ملی ازبکستان با تأثیر مستقیم گلزنی و بازی‌سازی‌های او همراه شد تا این بازیکن خیلی زود جای خود را در بین طرفداران پرسپولیس پیدا کند تا آنها علاقه به ادامه حضور او داشته باشند.

ارونوف برای فصل آینده نیز با پرسپولیس قرارداد دارد که مبلغ آن نیز از قبل تعیین شده است اما در صورتیکه باشگاه نتواند تعهدات مالی فصل جاری او را پرداخت کند می‌تواند طبق قانون نقل و انتقالاتی فیفا با عدم دریافت دستمزد دو ماهه خود از این تیم جدا شود.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز با آگاهی از این موضوع تا کنون مانع از دیرکرد پرداختی به این بازیکن شده است تا ارونوف فعلا ملزم به رعایت قراردادش با پرسپولیس باشد.

برچسب‌ها:

نظر شما