شناسهٔ خبر: 66653786 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اجلاسیه شهدای کارگر استان تهران در سالن فرهنگ و هنر شهرداری قدس برگزار شد

سردار ولی زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) دراجلاسیه شهدای کارگر استان تهران به میزبانی شهرستان قدس گفت، مجالس شهدایی موجب حیات کشور است سردار ولی زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) دراجلاسیه شهدای کارگر استان تهران به میزبانی شهرستان قدس گفت، مجالس شهدایی موجب حیات کشور است

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، اجلاسیه شهدای کارگر استان تهران به میزبانی شهرستان قدس باحضور خانواده‌ معظم شهدای کارگر شهرستان‌های استان تهران و خانواده شهدای شهرقدس، فرمانده سپاه‌ حضرت سیدالشهدا(ع)، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، جمعی از مسوولانی استانی و شهرستانی در سالن فرهنگ و هنر باغ ملی شهرقدس برگزار شد.
این مراسم همزمان با دهه مبارک کرامت در معیت پرچم متبرک رضوی برگزار شد و با صلوات خاصه امام رضا(ع) و اجرای گروه سرود همراه بود. 
 
 سردار ولی زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران  گفت: شهدا با اطاعت از فرمان ولی امر در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند و امروز چرخ‌های اقتصاد به واسطه رشادت‌های شهدا می‌چرخد و اقتدار و استقلال ما به واسطه شهداست. وی افزود: قشر کارگر از ابتدای انقلاب اسلامی پای نظام، انقلاب و ولی فقیه ایستاده‌اند و امروز حاصل این مقاومت‌ها پیشرفت در تمامی عرصه‌ها در کشور است.
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) ادامه داد: برگزاری چنین برنامه‌های شهدایی به حیات کشور کمک کرده و در حافظه تاریخی مردم باقی خواهد ماند و به نسل‌های آینده انتقال می‌یابد.
حجت الاسلام محمدرضا برادران استاد حوزه علمیه در ادامه این مراسم اظهار کرد: نام شهید کارگر یعنی تلاش و فعالیت مضاعف و در عمر زندگی باید کار، تلاش و مجاهدت کرد.وی گفت: در کنار کار، اختراع‌ها و فعالیت‌ها باید هدف از دوندگی‌ها را مشخص کرد و بدانیم عمر را کجا هزینه می‌کنیم و مانند شهدا به جهت و ارتقای کار اهمیت دهیم.
عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با اشاره به برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران در سوم خرداد، گفت: پیش از کنگره اصلی ۱۲ پیش اجلاسیه اقشاری در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.
وی افزود: تعداد یک‌هزار و ۳۱۳ شهید کارگر افتخار شهرستان‌های استان تهران هستند و پیام این برنامه‌ها الگوگرفتن و ادامه دادن راه شهداست و این شهدا از جان خود گذشتند و کارگران نیز از زمان خود برای رشد کشور می‌گذرند‌.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه شهدا با وقت شناسی از نظام دفاع کردند گفت: ما باید در امورات خود آنچه که توان انجام داریم را به مردم وعده کنیم و باید عملکرد و گفتار ما همراه کارکردمان باشد تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم.
انتهای پیام/

نظر شما