شناسهٔ خبر: 66653438 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مهدوی: پرسپولیس به یک مربی بزرگتر از اوسمار نیاز دارد/ ابتکار عمل در قهرمانی دست استقلال است

پیشکسوت فوتبال در مورد کورس قهرمانی بالای جدول میان سرخابی ها صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، محمدرضا مهدوی در خصوص تقابل پرسپولیس و هوادار اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم و انصافا بازی زیبایی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. پرسپولیس از معدود تیم‌های لیگ است که فوتبال تهاجمی و مالکانه‌ای را ارائه می‌دهد و از طرفی هوادار با مسعود شجاعی متحول شده و جور دیگری فوتبال بازی می‌کند. به‌خاطر همین انتظار این بازی زیبا را داشتم.

وی با تمجید از عملکرد اوسمار در پرسپولیس گفت: اوسمار را مربی جوان، خوش‌فکر و صاحب سبک می‌دانم و اعتقادم این است که او تاثیرات مثبتی را روی پرسپولیس گذاشته است. اما اعتقادم این است تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس نیاز به مربیان بزرگ‌تری دارند. مربیانی که غیر از توانایی‌های فنی از لحاظ مدیریتی، روحی و روانی نیز بسیار تاثیر‌گذار باشند. رمز موفقیت پرسپولیس در این تقریبا یک دهه اخیر این بوده که مربیان بزرگی چون برانکو و یحیی گل‌محمدی را روی نیمکت خود دیده است.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد: فکر کنم در بازی با آلومینیوم که با کنار رفتن آنها از جام حذفی منجر شد و دیدار حساس با سپاهان که می‌توانست پرسپولیس را به صدر جدول برساند، ضعف‌های اوسمار و تاثیرگذاری‌اش در تیم را دیدیم. به‌خاطر همین اعتقادم این است پرسپولیس برای فصل بعد باید سراغ مربیان بزرگ و کارکشته برود تا بتواند در لیگ نخبگان آسیا به جایگاه خوبی برسد.

مهدوی در مورد پیش بینی از قهرمان لیگ هم گفت: به عقیده من شرایط برای پرسپولیس راحت‌تر است. این تیم مسیر قهرمانی را سال‌هاست خیلی خوب یاد گرفته و انصافا هم با فوتبال رو به جلو و تحت فشاری که ارائه می‌دهد بر هر حریفی مسلط است. حریفان باقی‌مانده پرسپولیس توان متوقف کردن این تیم را ندارند. اما استقلال هم خوب نتیجه گرفته و ابتکار عمل دست خودش است و می‌تواند سه بازی باقی مانده را پیروز شود و به قهرمانی برسد.

انتهای پیام/

نظر شما