شناسهٔ خبر: 66653347 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

۴ نقطه از مرزهای کشور در ماموریت ارتش ایران تعریف شده است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران بخش قابل توجهی از یاران دین خدا هستند که همچون سد پولادین باعث تحکیم و امنیت در مرزها می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در جمع فرماندهان وکارکنان تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه ابوذرنزاجا مستقر در نوار مرزی  نفت شهر و سومار ضمن بازدید و دیدار چهره به چهره با فرماندهان و کارکنان پایور و وظیفه تیپ، با تبریک فرارسیدن دهه فرخنده کرامت و ابلاغ سلام فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) افزود: بسیار خوشحالیم در این نقطه مهم و راهبردی حضور یافته‌ام.

وی با اشاره به حفظ و حراست مرزهای کشور توسط نیروهای ارتش گفت: چهار نقطه از مرزهای کشور(جنوب غرب، غرب ،شمال غرب و شمال شرق) در ماموریت ارتش جمهوری اسلامی ایران تعریف شده است.

وی ادامه داد: شما ارتشیان همچون سد پولادین  با حضور در مرزها و نگهبانی و پاسداری از آن  موجب تحکیم امنیت در مرزها و در نتیجه پیدایش امنیت و آسایش و آرامش در سطح جامعه شده اید.

وی در ادامه خاطر نشان‌کرد: داشتن این امنیت و آرامش مایه مباهات و شکرگزاری به درگاه خداست و به خاطر داشتن یک ارتش انقلابی، حزب اللهی، ولایی وظیفه شناس، شجاع، مقاوم و ایثارگر و عاشق اسلام و ایران، خدا را شاکریم.

انتهای پیام/

نظر شما