شناسهٔ خبر: 66653345 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

واکنش عضو شورای شهر به حادثه پله برقی برای کودک۵ساله/ پله برقی درپوش نداشت

علی اصغر قائمی گفت: دوستان باید به مسئولیت اداری و اخلاقی خود بیشتر پایبند باشند چراکه پله برقی قطع کن خودکار و متصدی نداشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، عضو شورای شهر تهران نسبت به واکنش سازمان میادین میوه و تره بار در مورد حادثه پله برقی برای یک کودک ۵ ساله تذکر داد.

ایسنا در خبری نوشت: علی اصغر قائمی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای تهران با بیان اینکه روز پنجشنبه گذشته در میدان میوه و تره بار مجیدیه یک مادر با پسربچه ۵ ساله خود از پله برقی استفاده کرد، گفت: در پایین پله برقی به دلیل نبود پوشش شانه‌ای پایین پله برقی، بچه را داخل می‌کشد و متاسفانه اندام تحتانی بچه آسیب جدی می بیند.

وی با بیان اینکه روز گذشته سازمان میادین اطلاعیه ای منتشر کرد که سهل انگاری خانواده بود، اظهار کرد: دوستان باید به مسئولیت اداری و اخلاقی خود بیشتر پایبند باشند چراکه پله برقی قطع کن خودکار و متصدی نداشته است و طول این زمان آسیب را بیشتر می‌کند و درخواست می‌شود دوستان از خودشان سلب مسئولیت نکنند و گردن خانواده بیندازند.

قائمی با بیان اینکه پله برقی درپوش، متصدی و قطع کننده خودکار نداشته و بچه هم بچه است و نباید دوستان از خود سلب مسئولیت کنند، گفت: علت تذکر من نوع اطلاعیه دوستان در میادین بود و لازم است ضمن بررسی ابعاد، دلجویی از حانواده انجام شود.

۴۷۲۳۶

نظر شما