شناسهٔ خبر: 66652893 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اختصاص ۱۰۰ درصد بودجه بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی عسلویه

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس گفت: ۱۰۰ درصد بودجه احداث بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی عسلویه به‌عنوان یکی از مطالبات جدی و مهم مردم منطقه و استان بوشهر تخصیص یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  عسلویه، سخاوت اسدی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان عسلویه اظهار داشت: تنها دغدغه مسئولان استان حصول اطمینان از پرداخت منابع تخصیص یافته برای پروژه بیمارستان 110 تختخوابی عسلویه بوده که هفته گذشته طی جلسه‌ای در دفتر معاون امور عمرانی استانداری بوشهر، نامه شورای راهبردی به بخش احداث ساختمان‌های دولتی وزارت راه و شهرسازی ارسال شد و 100 درصد مبلغ مصوب تخصیص یافت.

وی با بیان این که به محض تعیین پیمانکار و ارائه صورت حساب، مشکلی برای پرداخت هزینه‌های آن از طریق شورای راهبردی وجود ندارد، تصریح کرد: در حال حاضر همه اعتبار ساخت این مرکز درمانی در عسلویه تخصیص یافته قابل پرداخت است و امیدواریم هرچه سریع‌تر پیمانکار مربوطه از طریق برگزاری مناقصه انتخاب شود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس ابراز امیدواری کرد: به‌زودی و با آغاز عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه و سپس بهره‌برداری از آن، کام مردم منطقه به واسطه خدمات این بیمارستان شیرین شود.

اسدی همچنین از دستگاه‌های متولی خواست دریافت عوارض آلایندگی را پیگیری کرده تا مطالبات به حق مردم منطقه محقق شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود فلسفه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی را خدمتگزاری و نوکری مردم دانست و ابراز داشت: امیدوارم در فرصت مغتنمی که در اختیار ما قرار دارد بتوانیم در راستای خدمت به مردم، حل مشکلات جامعه و توسعه و پیشرفت کشور گام برداریم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جایگاه فرمانداری را جایگاهی خطیر و عالی در دولت عنوان کرد و گفت: فرمانداری عسلویه به دلیل این که نام این منطقه به عنوان پایتخت انرژی ایران اسلامی در جهان مطرح است، خاص و ویژه است.

اسدی به تجمع صنایع در شهرستان عسلویه اشاره کرد و ابراز داشت اضافه کرد: هاشمی، فرماندار عسلویه با درک صحیحی که از منطقه به عنوان قلب اقتصادی جمهوری اسلامی ایران داشت ضمن پیگیری مطالبات و ‌حقوق مردم توانست تعامل خوبی هم با صنایع مستقر ایجاد کند.

وی با بیان این که همچون گذشته در کنار فرماندار جدید و سایر مسئولان منطقه و استان خواهیم بود، افزود: قطعاً در سایه همدلی، همکاری و تعاملات مثبت می‌توان هم کار صنعت و اقتصاد کشور را پیش برد و هم مشکلات مردم را رفع کرد.

انتهای پیام/190/

نظر شما