شناسهٔ خبر: 66652878 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

پرسپولیس مثل سایه دنبال استقلال

پیشکسوت استقلال گفت: شکست دادن فولاد خوزستان در شرایطی که این تیم در خطر سقوط بود واقعاً سخت و دشوار به نظر می‌رسید که استقلال توانست این کار را انجام بدهد.

صاحب‌خبر -

اکبر کارگر جم بازیکن قدیمی تیم استقلال درباره پیروزی استقلال مقابل فولاد خوزستان در دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار داشت: شکست دادن این تیم فولاد در چنین شرایطی واقعاً سخت بود. فوتبال ی که من از فولاد خوزستان دیدم اگر در طول فصل ارائه شده بود امروز این تیم بین ۶ تیم بالای جدولی قرار می‌گرفت. حالا واقعا فوتبال خوب بازی می‌کردند و توانستند استقلال را در زمین خودش به دردسر بیندازند.

وی افزود: شاید برتری استقلال به دلیل بازی در خانه و حضور بازیکنان با تجربه در جمع این تیم بود وگرنه انگیزه و انرژی بالای تیم فولاد خوزستان ممکن بود کار دست استقلال بدهد. خیلی خوشحالم که توانستیم ۳ امتیاز را به دست بیاوریم تا دوباره صدر جدول را بگیریم.

بازیکن قدیمی استقلال ادامه داد: اینکه در تیم استقلال یک مدافع گل می‌زند نشان دهنده وحدت تاکتیکی و اتحاد تیمی بین همه نفرات تیم است. خیلی خوشحالم که تیم استقلال می‌تواند با استفاده از همه نفراتش دروازه رقبا را باز کند. قطعاً این می‌تواند یک دردسر بزرگ برای حریفان استقلال باشد.

کارگرجم با اشاره به موضوع لباس مشکی و مسائلی از این دست که قبل از بازی شروع شده بود گفت: از ابتدا هم مشخص بود که این مسائل و طرح پوشیدن پیراهن مشکی از سوی کادر فنی تیم فولاد ایجاد جنگ روانی برای از بین بردن تمرکز بازیکنان تیم استقلال بود که من مطمئن بودم با وجود نفرات با تجربه در جمع مربیان و بازیکنان استقلال هرگز چنین مشکلی برای استقلال به وجود نخواهد آمد. خوشحالم که بار دیگر رنگ آبی بر قرمز پیروز شد و مطمئنم که هیچ رنگی نمی‌تواند جلوی استقلال و آبی آن را بگیرد.

استقلال

وی در این باره که پیش بینی‌اش از بازی بعدی استقلال مقابل نساجی و عنوان نهایی این تیم چیست گفت: قطعاً بازی‌ها هیچ کدام آسان نیست. همین فولاد ممکن بود از استقلال یک مساوی بگیرد. ما آنها را با یک گل شکست دادیم در حالی که تیم قعرنشین است. بنابراین تیم نساجی را هم نباید دست کم بگیریم. من مطمئنم بازی سختی با نساجی داریم. اگر قهرمانی می‌خواهیم باید بدون برو و برگرد هر سه بازی آخر را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم چون پرسپولیس مثل سایه دنبال استقلال است و اگر یک لحظه از حرکت بایستیم آنها از ما عبور می‌کنند.

 

نظر شما