شناسهٔ خبر: 66652619 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کلهر: با روند منفی نرخ باروری مواجه هستیم

معاون امور جوانان گفت: علیرغم اینکه تقریبا ۱۰ سال است که موضوع جمعیت جزو جریان‌های اولویت‌دار وزارت ورزش است، شاید آنطور که باید و شاید معرفی نشده و از همین رو با روند منفی نرخ باروری مواجه هستیم. معاون امور جوانان گفت: علیرغم اینکه تقریبا ۱۰ سال است که موضوع جمعیت جزو جریان‌های اولویت‌دار وزارت ورزش است، شاید آنطور که باید و شاید معرفی نشده و از همین رو با روند منفی نرخ باروری مواجه هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار باشگاه جوانی خبرگزاری برنا، جلسه ملی هفته جمعیت به منظور تقدیر از فعالان این حوزه با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش، سینا کلهر معاون امور جوانان، حجت الاسلام مهدی متقی‌فر مدیرکل برنامه‌ریزی توسعه جوانان و محبی تبار دبیر ملی جمعیت صبح سه شنبه ۲۵ اردیبهشت در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

سینا کلهر با بیان این که بخشی از وظایف قانون جوانی جمعیت به عهده وزارت ورزش و جوانان است، گفت: علاوه بر این که حمایت‌هایی که از وزارت ورزش شد جنسی بی‌بدیل داشتند؛ تصمیمات مطلوب و به موقع، وزارت ورزش را به عنوان یکی از سازمان‌های نمونه و برتر معرفی کرد.

معاون امور جوانان با بیان این نکته که تکلیف قانونی که یک مدیر با اعتقاد قلبی آن مدیر متفاوت است، گفت: علیرغم اینکه تقریبا ۱۰ سال است که موضوع جمعیت جزو جریان‌های اولویت‌دار وزارت ورزش است، شاید آنطور که باید و شاید معرفی نشده است و از همین رو با روند منفی نرخ باروری مواجه هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما