شناسهٔ خبر: 66652330 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تیم ملی والیبال ایران به برزیل رسید

کاروان تیم ملی والیبال ایران پس از سفری ۲۶ ساعته به شهر ریودوژانیرو در کشور برزیل رسید تا آماده حضور در هفته نخست لیگ ملت‌ها شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور در لیگ ملت‌های 2024 که از نیمه فروردین آغاز شد و روز شنبه 22 اردیبهشت در سالن فدراسیون والیبال به پایان رسید تا تیم  برای پرواز به سمت برزیل آمده شود.

کاروان تیم ملی والیبال ایران بامداد روز دوشنبه تهران را  ترک کرد و بعد از پروازی تقریبا سه ساعته به دبی رسید. بعد از یک توقف چند ساعته، اعضای تیم ملی والیبال ایران فرودگاه دبی را به مقصد ریودوژانیرو برزیل ترک کردند.

تیم ملی والیبال ایران پس از نزدیک به 14 ساعت پرواز به ریودوژانیرو برزیل محل برگزاری هفته اول لیگ ملت‌های والیبال رسید. ملی‌پوشان بلافاصله فرودگاه را به مقصد کمپ تمرینی تیم ملی والیبال برزیل در ریو ترک کردند تا ضمن برگزاری اردویی چند روزه و انجام دو بازی تدارکاتی با برزیل برای حضور قدرتمند در هفته نخست لیگ ملت‌ها آماده شوند.

میلاد عبادی‌پور، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، امین اسماعیل‌نژاد، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، علیرضا فراهانی مصلح آبادی، متین احمدی، آرمان صالحی و محمدرضا حضرت‌پور 17 بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی در برزیل هستند.

امیر خوش‌خبر، عبدالرضا علیزاده، نوید مشجری و محمد امین شاکری (سرپرست و کادر فنی) نیز امشب تهران را به مقصد ریو ترک خواهند کرد و به جمع ملی پوشان در این اردو می‌پیوندند.

ششمین دوره مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها روز سه‌شنبه اول خردادماه 1403 در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود و دهم تیرماه سال جاری با معرفی تیم‌های برتر گروه مردان به پایان می‌رسد.

این مسابقات آخرین فرصت کسب سهمیه بازی‌های المپیک پاریس برای تیم ملی والیبال کشورمان و دیگر کشورهای بازمانده از این رقابت‌هاست که در پایان مرحله مقدماتی براساس رنکینگ تیم‌ها، پنج تیم جواز حضور در بازی‌های المپیک سال 2024 را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما