شناسهٔ خبر: 66651898 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر تهران

خبرگزاری ایسنا

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر تهران در صبح روز سه‌شنبه را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی اصغر شریفی درباره وضعیت ترافیک معابر تهران در صبح روز سه‌شنبه 25 اردیبهشت ماه، گفت:‌ با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح امروز انجام شد، روند ترافیک صبحگاهی از دقایقی بعد از ساعت شش صبح امروز شکل گرفت و به مرور از معابر غربی و سپس جنوبی و شرقی آغاز شده و به مرکز و شمال تهران رسید. به‌طوریکه در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم در مسیر غرب به شرق بزرگراه‌های شهید همت، شهید حکیم، شهید لشکری، جلال آل‌احمد، شیخ فضل‌الله‌نوری، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، آیت‌الله کاشانی، شهید آبشناسان، آزادراه کرج - تهران و ... هستیم.

وی ادامه داد: در قسمت شرقی نیز ترافیک نیمه‌سنگین در مسیر شرق به غرب بزرگراه‌های شهید بابایی، شهید صدر، شهید سلیمانی، شهید زین‌الدین و ... هستیم. در محدوده جنوبی تهران نیز بیشترین بار ترافیکی را در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از انتهای بزرگراه شهید چراغی تا ورودی تونل توحید شاهد بودیم. در مسیر جنوب به شمال بزرگراه سعیدی نیز شاهد ترافیک پرحجم در محدوده میدان فتح تا میدان آزادی هستیم. در مسیر جنوب به شمال بزرگراه‌های امام علی، شهید چمران، محمدعلی جناح، یادگار امام و مدرس نیز حجم ترافیک بالای صبحگاهی را شاهد بودیم. 

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد:‌ در معابر داخلی نیز شاهد ترافیک پرحجم در خیابان ولیعصر در حدفاصل پارک‌وی تا تجریش هستیم. در مقاطعی از خیابان آزادی، خیابان پاسداران، خیابان جانبازان، خیابان خیام و ... نیز ترافیک صبحگاهی پرحجم است.

شریفی با تاکید بر اینکه تاحوالی ساعت 10 امروز از حجم ترافیک صبحگاهی کاسته خواهد شد، گفت: پیش‌بینی پلیس این است که از حوالی ساعت 17 امروز تا حدود ساعت 20 ترافیک عصرگاهی در معابر ایجاد شود که ضمن آمادگی پلیس برای این موضوع، از شهروندان نیز می‌خواهیم که از ترددهای غیرضروری پرهیز کرده و در این ساعات تا حد امکان از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

نظر شما