شناسهٔ خبر: 66651779 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ستاد مرکزی اربعین اعلام کرد؛

کربلا طریق الاقصی، شعار اربعین ۱۴۰۳ شد

ستاد مرکزی اربعین شعار اربعین ۱۴۰۳ را کربلا، طریق الاقصی اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، رئیس کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین صبح امروز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت در نشست کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین که با حضور اعضای این کمیته در سازمان حج و زیارت برگزار شد، گفت: با پیشنهاد و مشورت برادران در عراق و موافقت مسئولان ستاد‌های اربعین در ایران و عراق، شعار حرکت فرهنگی اربعین ۱۴۴۶ قمری -۱۴۰۳ شمسی، کربلا طریق الاقصی تعیین شد.

حجت الاسلام حمید احمدی افزود: این شعار به این منظور انتخاب شد تا بار دیگر بر پیوند ناگسستنی مقاومت سرافراز و عزتمندانه و بحق مقاومت فلسطین و غزه مقاوم و مظلوم با نهضت الهی سیدالشهدا تاکید و فریاد کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا بر تارک جهان طنین انداز شود.

رئیس کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین گفت: در این ایام، جهان شاهد جنایات و تعدی آشکار و وحشیانه رژیم خون آشام و تروریست صهیونیستی است که با حمایت و پشتوانه سلطه گران و جنایتکاران عالم به قتل عام کودکان و زنان و مردان بی دفاع و‌ مظلوم کمر بسته است.

وی افزود: بنابراین شایسته است که در بزرگ ترین، پاک‌ترین، پرشورترین و باشکوه‌ترین اجتماع انسانی و حماسی به منظور بزرگداشت فرهنگ شهادت، جهاد و مقاومت و در دفاع و همراهی و‌حمایت از سرزمین و مردم و مبارزان فلسطینی و غزه و همچنین زنده نگهداشتن مکان قدسی مسجدالاقصی و تحریم و تجلیل از عظمت آن و عملیات شکوهمند طوفان الاقصی اقدام شود.

نظر شما