شناسهٔ خبر: 66651551 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

گفت‌وگوی مهر؛

دهه کرامت بهترین زمان برای ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) است

رودسر -رییس اداره تبلیغات اسلامی رودسر با اشاره به اجرای ۵ برنامه فرهنگی همزمان با دهه کرامت در این شهرستان گفت: دهه کرامت بهترین زمان برای ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام حسین عزیزی در گفت و گو با خبرنگار مهر با گرامیداشت دهه کرامت اظهار کرد: از ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه دهه کرامت بهترین زمان برای ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) است، افزود: به مناسبت گرامیداشت این ایام ۵ عنوان برنامه توسط تبلیغات اسلامی در این شهرستان برگزار می‌شود.

عزیزی با بیان اینکه این برنامه‌ها با محوریت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) برگزار می‌شود، گفت: در تمام شهر و بخش‌های تابعه شهرستان رودسر جشن‌های با محوریت مقام بانوان و روز دختر به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) در حال برگزاری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودسر ادامه داد: به مناسبت دهه کرامت ۵ برنامه فرهنگی شامل جشن دختران، تجلیل از دختران نمونه، محفل انس با قرآن، مقاله نویسی و مقاله خوانی دختر عفاف و حجاب در بخش‌های شهرستان با هدف ایجاد فضای شاد و مفرح، مسؤولیت مدیریت و نگاه ویژه به دختر در تراز اسلامی اجرا می‌شود.

وی از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی رودسر به مناسبت دهه کرامت را ایجاد ایستگاه صلواتی در مرکز شهر و بخش‌ها توسط هیئات مذهبی، استقبال از خادمین امام رضا، دورهمی خانوادگی در ساحل، برگزاری دعای ندبه، دیدار با خانواده شهدا و خانواده شهیده نرجس خانعلی زاده، تجلیل از دختران نخبه (علمی قرآنی مذهبی)، برگزاری جشن‌ها مختلف در مساجد و مدارس شهر رودسر و مسجد جامع کلاچای، واجارگاه، چابکسر و مسجد جامع و صاحب‌الزمان، گلدشت رحیم آباد عنوان کرد.

نظر شما