شناسهٔ خبر: 66651515 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ژاوی: تیم شخصیت و جاه‌طلبی خود را نشان داد

سرمربی بارسلونا از عملکرد شاگردانش مقابل رئال سوسیه‌داد در هفته سی‌و‌پنجم لالیگای اسپانیا ابراز رضایت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که شاگردانش شب گذشته (دوشنبه) در چارچوب هفته سی‌و‌پنجم لالیگا با نتیجه 2 بر صفر میهمانش رئال سوسیه‌داد را از پیش‌رو برداشت و رده دوم جدول رده‌بندی را از جیرونا پس گرفت، پس از این دیدار گفت: خوشحالم چون به طور کلی خیلی خوب بازی کردیم. تیم شخصیت و جاه‌طلبی خود را نشان داد و از نحوه واکنش آنها راضی هستم.

وی افزود: ما خیلی تهاجمی بودیم و فشار زیادی به حریف وارد کردیم، در بازپس‌گیری توپ هم موفق بودیم و در کارهای دفاعی هم عالی بودیم. ما زمانی که بکر (مهاجم سوسیه‌داد) در فضای پشت مدافعان صاحب توپ می‌شد، به دردسر افتادیم چون بازیکن خیلی سریعی است. ما در کل مقابل تیمی که در سطح لیگ قهرمانان است، عالی کار کردیم. رئال سوسیه‌داد و ایمانول آلگواسیل (سرمربی سوسیه‌داد) همیشه کار را برای ما سخت می‌کنند. آنها تیم شگفت‌انگیزی دارند و از دید من سوسیه‌داد تیم سطح بالایی است.  

 سرمربی بارسلونا همچنین در تمجید از مهاجم 16 ساله‌اش که در این دیدار گل اول تیمش را به ثمر رساند، اظهار داشت: لامین یامال تفاوت را رقم زد چون او بازیکن سطح بالایی برای حال و آینده است. یامال هنوز نیاز به پیشرفت در زمینه تصمیم‌گیری حین پا به توپ بودن دارد، اما او هنوز خیلی جوان است. لامین بازیکن خیلی خوبی است.  

ژاوی در پایان خاطرنشان کرد: رونالد آرائوخو و ویکتور روکه هر دو مشکلات جسمی جزیی داشتند و به همین خاطر بازی نکردند. در مورد رافینیا هم باید بگویم که او بازی فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و به شخصه او را خیلی دوست دارم. در مورد تعویض لواندوفسکی هم باید بگویم که ما این هفته سه بازی داریم و به همین دلیل و البته به دلیل فنی او را تعویض کردیم چون ما به نیروهای تازه نفس نیاز داشتیم. لواندوفسکی اما بازی خیلی خوبی از خود انجام داد.

انتهای پیام/

نظر شما