شناسهٔ خبر: 66650625 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شناسایی پنج واحد صنفی متخلف در زاهدان

پنج واحد صنفی متخلف در زاهدان شناسایی و یک واحد صنفی در طرح ویژه نظارت بر بنگاه‌ها و مشاور املاک مرکز استان مهروموم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: باهدف اجرای مصوبات کارگروه نظارت، تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات، طرح ویژه نظارت بر بنگاه‌های املاک و مستغلات از ۲۰ اردیبهشت ماه با انجام گشت‌های مشترک نظارتی بر واحد‌های مذکور با هماهنگی و برنامه ریزی اداره کل صمت استان و با حضور نمایندگان دادستانی، اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل صمت استان در مرکز استان آغاز شد.
ایرج حسن پور افزود: در بازرسی و بازدید‌های شده از واحد‌های صنفی مشاور املاک در زاهدان برای تعداد پنج واحد صنفی به علت نداشتن پروانه کسب، نصب نکردن نرخ نامه معتبر و ارائه نکردن صورت حساب پرونده‌های تخلف تشکیل و یک واحد صنفی نیز مهروموم شد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: تمامی پرونده‌های متشکله برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
وی خاطرنشان کرد: برای واحد‌های مشاور املاک که مهروموم می‌شوند علاوه بر پرداخت جریمه نقدی، پلاکارد نیز در محل واحد صنفی به مدت ۲۰ روز کاری برای  اطلاع رسانی به مردم نصب می‌شود.
حسن پور از مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و اقتصادی از جمله احتکار، گران‌فروشی و درج نکردن قیمت برکالا مراتب را برای رسیدگی از طریق تماس با سامانه مرکز پاسخگویی اداره کل صمت استان به شماره ۱۲۴ گزارش دهند.

نظر شما