شناسهٔ خبر: 66650029 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دود هنجارشکنی مسافر در چشم راننده اسنپ

کشف حجاب تعداد اندکی از مسافران موجب مسدود شدن حساب کاربری برخی از تاکسی‌های اینترنتی شده است و رانندگان از این موضوع گلایه مندند.

صاحب‌خبر -

دود هنجارشکنی مسافر به چشم راننده اسنپ
به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، با راه‌اندازی تاکسی‌های اینترنتی و استقبال مردم از آنها، بسیاری افراد با خریدن یک ماشین قسطی آغاز به کار کردند. در ابتدای کار این سرویس‌های برخط، انواع ارائه خدمات به شهروندان از جمله قیمت و سرعت در جابجایی مسافران و حقوق کاربران مشخص شد و تعدادی از قوانین به مرور زمان و براساس موارد پیش آمده و نیاز‌ها وضع شد.  

یکی از این قوانین، رعایت پوشش اسلامی است که قانون رعایت ظواهر شرعی در کشور ما، حجاب اسلامی را برای کلیه بانوان الزامی دانسته است، در تمام شهر اگر بگردید در واحد‌های تجاری جمله «لطفا حجاب اسلامی را رعایت کنید» را می‌بینید که گوشه‌ای از واحدشان نصب کرده‌اند. در مورد تاکسی‌های اینترنتی هم فردی که وارد خودرو می‌شود باید قاعده حجاب را رعایت کنند. اما مدتی است رفتارناآگاهانه برخی افراد در تاکسی‌های اینترنتی مشکلاتی را برای رانندگان بوجود آورده است که در ادامه یکی از درد و دل‌های این قشر زحمتکش را می‌خوانید.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

با سلام من راننده ناوگان تاکسی اینترنتی اسنپ هستم حدوداً ۲ هفته پیش به دلیل عدم رعایت حجاب اسلامی به یکی از کاربران مسافر خانم که شئونات اسلامی را رعایت نکرده بودند بنده به ایشان طبق قوانین و حدود اختیاراتی که شرکت وضع نموده تذکر دادم. از ان روز به بعد حساب کاربری من بسته شده علیرغم پیگیری های اینجانب از این شرکت اعلام می نمایند حساب کاربری شما بسته شده. خواستم از طریق این رسانه اعلام کنم آیابرخورد با راننده ای که تذکر حجاب می دهد درست هست؟
دود هنجارشکنی مسافر به چشم راننده اسنپ

نظر شما