شناسهٔ خبر: 66649720 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تشریح برنامه های سفر رئیس قوه قضائیه در استان

سخنگوی قوه قضائیه مهمترین برنامه های سفر رئیس قوه قضائیه در کهگیلویه و بویراحمد را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

رئیس دستگاه قضا و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان سفر به این استان، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان کهگیلویه وبویراحمد، ترتیب خواهند داد.

سخنگوی قوه قضائیه در فرودگاه یاسوج در گفتگو با خبرنگار صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، و ارتباط با برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر گفت: در این سفر قرار است علاوه بر بررسی پرونده‌های کثیرالشاکی و بازدید از دفاتر قضایی استان و شعب دادسرا‌ها و دادگا‌ها از زندان مرکزی و پزشکی قانونی بازدید کند.  

جهانگیری افزود: همچنین بررسی مشکلات و صدور اسناد مالکیت اراضی ۸۳ هکتاری اراضی در چرام، پرونده‌های کثیر الشاکی شهرستان لنده از موضوعاتی است که در این سفر انجام شود.  

وی ادامه داد: رئیس دستگاه قضا همچنین مشکلات ساخت اداره ثبت اسناد در باشت، طرح‌های عمرانی دستگاه قضا را بررسی و مشکلات و موانع آنها را برطرف می‌کند.  

سخنگوی قوه قضائیه در این سفر همچنین دلایل تاخیر در صدور اسناد کاداستر به ویژه در حوزه کشاورزی نیز بررسی و موانع پیش رو را رفع می‌کند.

حضور در اجلاسیه شهدا، دیدار با کارکنان قضایی، دانشجویان، صنعت گران، کشاورزان، دامدارن و جوامع نخبگان کهگیلویه و بویراحمد، سرکشی به شعبه‌ها و بررسی پرونده‌های مهم قضایی،  نظارت بر روند دادرسی در استان، بررسی کمبود‌های ساختمانی، همچنین راه اندازی و افتتاح مجتمع قضایی در مرکز استان، کمک به سیستم سخت افزاری و نرم افزاری برای دادرسی الکترونیک، کمک به رفع موانع دادرسی از جمله برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به این استان است.

نظر شما