شناسهٔ خبر: 66649291 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پس از سال ها انتظار سینما فرهنگ رباط کریم افتتاح خواهد شد

 شهردار رباط کریم: پس از چندین سال انتظار سینما فرهنگ رباط کریم با ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار تجهیز و بازسازی شده و روز سه شنبه افتتاح خواهد شد.  شهردار رباط کریم: پس از چندین سال انتظار سینما فرهنگ رباط کریم با ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار تجهیز و بازسازی شده و روز سه شنبه افتتاح خواهد شد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ اله یاری شهردار رباط کریم گفت: بازسازی و نوسازی سینما فرهنگ رباط‌ کریم یکی از مهم‌ترین موضوعاتی بود که از همان روزهای ابتدایی خدمت در شهرداری رباط‌کریم مورد توجه قرار گرفت و در راستای پاسخ به مطالبه به حق شهروندان و توجه به ارتقا زیرساخت‌های فرهنگی وعده بازسازی و تجهیز این سینما را اعلام کرد. 

وی افزود، این سینما که سال‌ها بدون استفاده رها شده بود طی ماه‌های اخیر و پس از انجام فرآیندهای قانونی، تامین اعتبار و انتخاب پیمانکار، عملیات بازسازی و نوسازی آن زیرنظر معاونت فنی و عمرانی شهرداری رباط‌کریم آغاز شد تا سینمایی در خور شأن و جایگاه کهن‌شهر رباط‌کریم و شهروندان آن آماده شود.

دکتر اله‌یاری  اظهار داشت، این پروژه تحت نظارت مستمر با مدرن‌ترین تجهیزات و شیوه‌ای بروز با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال بازسازی و تجهیز شد و امروز علاوه بر قابلیت بهره‌برداری سینمایی، برای اجرای نمایش و رویدادهای مختلف فرهنگی نیز قابل استفاده خواهد بود.

 حال به حمدالله به یُمن دهه پربرکت کرامت، آئین بهره‌برداری از پروژه نوسازی و بهسازی سینما فرهنگ رباط‌کریم سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه با حضور اهالی فرهنگ و هنر و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد تا برگی دیگر از خدمات شهرداری رباط‌کریم و افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های توسعه‌محور رقم بخورد.

انتهای پیام/

نظر شما