شناسهٔ خبر: 66649265 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده سپاه البرز:

وعده صادق، مشتی محکم بر دهان یاوه‌گوی صهیونیست بود

سردار «حیدرنیا» با اشاره به رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان جبهه مقاومت در عملیات وعده صادق، گفت: این عملیات غرورآفرین، بار دیگر ثابت کرد که صهیونیست‌های غاصب، در برابر اراده پولادین ملت ایران و سربازان مطیع امر ولایت، هیچ قدرتی ندارند.

صاحب‌خبر -

وعده صادق، مشتی محکم بر دهان یاوه‌گوی صهیونیست بودبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه البرز در آیین افتتاح ساختمان سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بیش از هفتاد سال جنایت و تجاوز را در کارنامه خود دارد، اظهار داشت: این رژیم منحوس که هر روز جنایات جدیدی را رقم می‌زند، در نهایت سیلی محکمی از جبهه مقاومت دریافت کرد و ابهت پوشالی خود را از دست داد.

وی عملیات وعده صادق را انقلاب سوم دانست و افزود: همانطور که انقلاب اسلامی در سال ۵۷، انقلاب اول و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا انقلاب دوم بود، وعده صادق نیز انقلابی نوین در برابر جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با تأکید بر اینکه وعده صادق تنها به یک کشور محدود نمی‌شد، بلکه در برابر تمام جبهه استکبار بود، ادامه داد: به فضل الهی و به دست مجاهدان فی سبیل الله در سپاه، این عملیات توانست ضربه‌ای مهلک به نظام پوشالی اسراییل وارد کند.

سردارحیدرنیا با اشاره به نقش سپاه در عرصه‌های مختلف انقلاب، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، علاوه بر وظایف ذاتی خود در حوزه نظامی، در عرصه‌های فرهنگی، محرومیت‌زدایی، جهاد تبیین و سایر میادین نیز حضوری فعال و اثرگذار دارد.

وی سپاه را دارای کارنامه‌ای درخشان در عرصه‌های مختلف دانست و با تأکید بر فرمایشات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» تاکید کرد: سپاه همواره در کنار مردم و برای مردم بوده و در جهت حفظ امنیت و آرامش کشور و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش و مجاهدت خواهد کرد.

فرمانده سپاه البرز در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های همرزمان خود در ناحیه امام رضا (ع) فردیس، از تمامی بسیجیان سلحشور و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تجلیل کرد و خاطرنشان کرد: با همدلی و اتحاد و با روحیه جهادی، می‌توانیم مشکلات را حل کرده و استان البرز را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما