شناسهٔ خبر: 66648644 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کلوپ: درباره این موضوع حرف بزنم گریه‌ام می‌گیرد!

یورگن کلوپ می‌گوید صحبت از رابطه خودش با هواداران باعث می‌شود احساساتی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در دیداری خارج از خانه برابر استون ویلا به تساوی ۳-۳ رسید. این آخرین بازی یورگن کلوپ در خارج از خانه و دیدار ماقبل پایانی قرمزها در این فصل بود. این سرمربی آلمانی پس از پایان بازی در صحبت‌هایش با خبرنگاران درباره دیدار امشب صحبت کرد.

نمایش تیم در بازی امشب؟
ما واقعاً خوب بودیم. موقعیت‌های خوبی خلق کردیم و می‌توانم بگویم که توانایی بردن بازی را هم داشتیم چون بارها آنها را تحت فشار قرار دادیم. اگر بازی را می‌بردیم واقعا خوشحال می‌شدم اما به اندازه کافی جمع و جور نبودیم و نتوانستیم در خط هافبک خوب عمل کنیم.

2021713

تشویق هواداران در پایان بازی و احساساتی شدنت؟
هیچ شکی درباره عالی بودن رابطه خودم و هواداران ندارم. واقعا می‌گویم. ارزش زیادی برای این رابطه قائل هستم. آنها یکی از بهترین ویژگی‌های این باشگاه هستند. نمی‌توانم خوب بودن رابطه خودم و آنها را با کلمات بیان کنم چون باید از خودم محافظت کنم زیرا خیلی زود احساساتی می‌شوم و اشک می‌ریزم.

عملکرد کوانسا؟
او امروز یک بازی استثنایی انجام داد و سعی کرد مقابل واتکینز نمایش خوبی داشته باشد. شما می‌توانید این را از بسیاری از مدافعان میانی بخواهید و آنها قطعا با مشکل مواجه خواهند شد. او فوق‌العاده خوب عمل کرد و چندبار در مقابل دروازه ما را نجات داد.

2021714

از دست دادن برد و خوردن دو گل در سه دقیقه؟
گل تساوی را که زدند واقعا تعجب کردم. حتی نمی‌دانم چگونه شد. یک نفر به توپ ضربه زد و اتفاقی به یک نفر دیگر خورد و وارد دروازه شد. مهم نیست. شخصیتی که امروز بازیکنان نشان دادند فوق‌العاده بود.

نظر شما