شناسهٔ خبر: 66648643 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تا زمان تصمیم مالکان: سقف الدترافورد تعمیر نمی‌شود!

هواداران منچستر یونایتد تا زمانی که باشگاه درباره آینده الدترافورد تصمیم بگیرد، باید سقف فعلی باشگاه را که در زمان بارش باران دچار نشت آب می‌شود، تحمل کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار دیشب منچستر یونایتد و آرسنال، بارش باران در شهر منچستر، هواداران و باشگاه میزبان را در ورزشگاه الدترافورد در دردسر انداخت.

پس از شدید شدن بارش باران، آب به شکل عجیبی از سقف استادیوم سرازیر شد و هر چه بیشتر ادامه پیدا کرد، سیلاب در قسمتی از ورزشگاه به راه افتاد که حتی باعث ورود آب به رختکن تیم خارج از خانه هم شد.

سقف الدترافورد سال‌ها نماد بی‌توجهی خانواده گلیزر بوده است، و این مشکل تا زمانی که مالکان جدید، از جمله سر جیم راتکلیف، در مورد بازسازی استادیوم تصمیم‌گیری نکنند، ادامه خواهد داشت.

2021717

حالا گفته شده که علی‌رغم اینکه باشگاه برای تعمیر سقف برنامه‌ریزی‌هایی داشته است، اما همه چیز تا زمان تصمیم‌گیری مالکان جدید درباره آینده ورزشگاه متوقف می‌شود. آنها در حال بررسی این موضوع هستند که ورزشگاه را بازسازی کنند و یا آن را به‌طور کامل تخریب و استادیوم جدیدی بسازند.

با این وجود آنها از نشتی‌های سقف اطلاع دارند و مدیران باشگاه اعتراف کرده‌اند که در قسمت‌های مختلف سقف استادیوم نشتی‌های پراکنده فراوانی وجود دارد. آنها برای مقابله با باران و نشتی‌های احتمالی در بازی با آرسنال هم آماده شده بودند اما بارش باران فراتر از حد انتظار بود و باعث تشکیل سیلاب شد.

نظر شما