شناسهٔ خبر: 66648414 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بارسا ۲-۰ سوسیه‌داد: ژاوی دومی را از دست نمی‌دهد

بارسلونا در دیداری خانگی موفق شد رئال سوسیه‌داد را ۲-۰ شکست دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا توانست با شکست رئال سوسیه‌داد در ورزشگاه المپیک مونتخوئیک، رده دوم را از خیرونا پس بگیرد. آنها ابتدا با گل لامینه یامال در نیمه اول پیش افتادند و سپس رافینیا در دقایق پایانی بازی اختلاف را بیشتر کرد.

بازی با حمله بارسا آغاز شد. در دقیقه ۳ شوت پدری با دخالت دروازه‌بان حریف دفع شد.

دو دقیقه بعد اولین موقعیت مهمان هم از راه رسید. جایی که ضربه بکر با اختلاف نه‌چندان کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه دیگر در بازی شاهد موقعیتی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۱۹ بکر با گذر در کوبارسی در موقعیت خوبی قرار گرفت اما ضربه‌اش را تراشتگن مهار کرد.

در دقیقه ۲۷ یامال پس از همکاری با گوندوگان در نزدیکی دروازه صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه‌اش را دروازه‌بان دفع کرد.

در ادامه بارسلونا حملاتش را بیشتر کرد تا اینکه پس از چند موقعیت نصفه و نیمه در دقیقه ۴۰ یامال با پاس عالی لواندوفسکی موفق شد دروازه سوسیه‌داد را باز کند و آنها با پیروزی به رختکن بروند.

2021680

این دیدار در نیمه دوم پایاپای آغاز شد. در دقیقه ۵۳ بازی به دلیل مصدومیت بازیکن سوسیه‌داد برای لحظاتی متوقف شد.

۱۰ دقیقه بعد پدری با پاس خوبش رافینیا را در موقعیت گلزنی قرار داد اما شوت از راه دور ستاره برزیلی با واکنش زیبای دروازه‌بان دفع شد.

در دقیقه ۷۳ کوبو با یک حرکت عالی به محوطه جریمه بارسا رسید. او ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که با واکنش تراشتگن مواجه شد.

در ادامه بازی افت کرد و بیشتر در میانه میدان دنبال شد و شاهد موقعیتی نبودیم. در دقیقه ۳+۹۰ پس از برخورد توپ به دست اودریوزولا بارسا صاحب یک ضربه پنالتی شد و رافینیا با گل کردن آن بازی را ۲-۰ کرد.

2021682

پس از لحظاتی سوت پایان بازی به صدا درآمد و بارسا پیروزی این دیدار شد. با این نتیجه آنها در رده دوم با ۷۶ امتیاز رده دوم را از خیرونای ۷۵ امتیازی پس گرفتند.

نظر شما