شناسهٔ خبر: 66647787 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

تاکید امیرعبداللهیان بر اهمیت زنده نگاه داشتن یاد و آرمان‌های بلند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

وزیر امور خارجه در دیدار با دبیر ستاد مرکزی سی‌و‌پنجمین سالگرد ارتحال و بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) بر ضرورت و اهمیت  همکاری و هماهنگی نزدیک کمیته ویژه تشکیل شده در وزارت امور خارجه به این منظور با ستاد مرکزی برنامه بزرگداشت امام راحل تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - دبیر ستاد مرکزی سی‌وپنجمین سالگرد ارتحال و بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) عصر روز دوشنبه با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

انصاری، دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم برگزاری شایسته مراسم بزرگداشت، از برنامه‌ریزی برای محور قرار دادن مسئله فلسطین و مردم مظلوم غزه در آیین بزرگداشت امسال خبر داد.

وزیر امور خارجه نیز با اشاره به اهمیت زنده نگاه داشتن یاد و آرمان‌های بلند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، بر ضرورت استفاده از این مناسبت به منظور تبیین مجدد اندیشه‌های ناب اسلامی و انقلابی امام راحل با توجه به تحولات اخیر غزه و منطقه تاکید کردند. 

امیرعبداللهیان بر ضرورت و اهمیت همکاری و هماهنگی نزدیک کمیته ویژه تشکیل شده در وزارت امور خارجه به این منظور با ستاد مرکزی برنامه بزرگداشت امام راحل تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما