شناسهٔ خبر: 66647660 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

دستگیری باند سرقت مسلحانه در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پنج نفر اعضای باند سرقت مسلحانه که در این شهرستان و سایر استان‌ها دست به سرقت می‌زدند، شناسایی و دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، هادی کیان مهر اظهار کرد: اواسط فروردین سال جاری در یکی از خیابان‌های شاهین شهر چند فرد ناشناس تحت عنوان مسافر، سوار بر یک خودروی سواری می‌شوند و در مسیر با تهدید سلاح سرد راننده را پیاده و خودرو را سرقت، در ادامه این افراد به وسیله خودروی مذکور با هجوم به یک مغازه با تهدید متصدی مربوطه اموال داخل مغازه را سرقت می‌کنند و متواری می‌شوند.

وی افزود: بلافاصله با وقوع این سرقت‌های تیمی متشکل از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی شهرستان، مأمور شناسایی و دستگیری سارقان شدند و تحقیقات تخصصی خود را در این زمینه آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در نتیجه تحقیقات تخصصی و با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود اعضای یک باند پنج نفره سرقت مسلحانه را در رابطه با این سرقت‌ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات منسجم و ضربتی آنها را در مخفیگاه‌های خود در یکی از استان‌های شمالی کشور دستگیر کردند.

کیان مهر با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری و تعدادی سلاح سرد از مخفیگاه سارقان خاطرنشان کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد سارقان دستگیر شده علاوه بر سرقت در شهرستان شاهین شهر در چندین شهر و استان دیگر کشور نیز اقدام به زورگیری و سرقت مسلحانه کرده‌اند که تحقیقات در این خصوص و کشف سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

نظر شما