شناسهٔ خبر: 66647415 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

حمله سرپرست مدیرعاملی استقلال به پرسپولیس؛

سمیعی: در زمین نتیجه بگیرید نه با حاشیه‌سازی/ همه می‌دانند کدام تیم از داوری سود برده است

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، گفت: تیم رقیب ما باید در زمین بازی نتیجه بگیرد و دست از حاشیه‌سازی بردارد، چراکه همه می‌دانند کدام تیم از داوری سود برده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، فرشید سمیعی سرپرست باشگاه استقلال در پایان بازی این تیم برابر فولاد خوزستان که با برتری یک بر صفر آبی‌ها همراه شد، اظهار داشت: تیم نمایش خوبی داشت و توانستیم در یک بازی حساس برنده شویم تا صدرجدول را دوباره به دست بیاوریم. به اتهاماتی که به باشگاه ما وارد می‌شود، واکنش نشان نمی‌دهیم. باشگاه استقلال یک باشگاه معمولی نیست و پرافتخارترین باشگاه ایرانی در آسیاست. در دهه ۳۰ زمانی که استقلال قهرمانی کسب می‌کرد، بسیاری از باشگاه‌ فعالیت نداشتند.

وی در واکنش به بیانیه‌های باشگاه پرسپولیس علیه استقلال، عنوان کرد: آنها همیشه به دنیال تخریب استقلال بودند و این موضوع بار اول و آخر نیست. در روزهای اخیر رفتارهای غیرقانونی داشتند، اما هیچ برخوردی با آنها نشده است اما در این سو هر اتفاقی که رخ می‌دهد همه ناعدالتی‌ها علیه استقلال به وجود می‌آید. بازیکن آنها جلوی اتوبوس هوادار را می‌زند و به همه توهین می‌کند، اما هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. ولی وقتی بازیکنی از ما حرکتی کند، همه دنبال محروم کردن آن هستند و این مصداق ناعدالتی است. قانون باید برای همه یکسان باشد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد وضعیت آتیلا حجازی به عنوان مدیر این تیم، گفت: در حال انجام کارهای او هستیم تا هر چه زودتر بتواند به عنوان سرپرست (مدیر) در کنار تیم باشد و کار خود را آغاز کند.

سمیعی در مورد آخرین وضعیت محل برگزاری بازی استقلال و پیکان، عنوان کرد: باید بگویم متاسفانه برای این موضوع نیز حاشیه درست کرده‌اند. بازی‌های حذفی خودشان را در تهران برگزار می‌کنند و دنبال این هستند تا هواداران آنها در بازی‌ها حاضر باشند اما تا ما صحبت می‌کنیم، همه اعتراض می‌کنند. امیدوار هستیم عدالت برای همه باشد.

وی در واکنش به اینکه باشگاه پرسپولیس با انتشار فیلمی اعلام کرده استقلال از داوری سود برده است، گفت: اگر قرار است این موضوع بررسی شود. باید از اول فصل همه چیز را کارشناسی کنیم. همه می‌دانند چه تیمی از داوری سود برده است. بهتر است در زمین فوتبال نتیجه بگیرید و نباید دنبال حاشیه‌سازی برای رقیب باشید. باید خودتان نتیجه لازم را بگیرید.

نظر شما