شناسهٔ خبر: 66647307 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کشف ۴ فقره سرقت به روش بیهوشی چوپان‌ها در اسدآباد

شهره اکبری

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف چهار فقره سرقت احشام و دستگیری دو نفرسارق بومی که از طریق تعارف آبمیوه‌های خواب‌آور به چوپان گله‌ها، اقدام به سرقت دام‌ها در سطح مراتع می‌کردند، خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ مصیب شاه‌ملکی در این رابطه اظهار کرد: به‌تازگی در پی وقوع چهار فقره سرقت احشام از چوپان گله‌ها که در سطح مراتع و چراگاه روستاهای تابعه در حال تعلیف به گوسفندان بودند، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با ورود عوامل پلیس آگاهی به صحنه‌های سرقت احشام و پرس‌وجو از چوپان گله‌ها، مشخص شد دو نفر با یک‌دستگاه پژوپارس سفید رنگ به چوپان و نگهبان گله‌ها نزدیک و پس از جلب اعتماد ‌و تعارف آبمیوه‌هایی که از قبل با داروهای خواب‌آور مسموم شده بود، آن‌ها را بیهوش کرده و در اقدامی برق‌آسا تعدادی از گوسفندان را به سرقت می‌بردند.

شاه‌ملکی با اشاره به جمع‌آوری سرنخ‌های لازم گفت: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی لازم دو نفر از سارقان بومی احشام شناسایی شده و تصاویر آن‌ها در اختیار دامداران قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از شناسایی کامل سارقان، مخفیگاه آن‌ها مشخص شد و با هماهنگی مراجع قضایی در یک اقدام ضربتی دستگیر و به مقرپلیس آگاهی منتقل شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد، شاه‌ملکی با اشاره به مواجهه آن‌ها با شواهد و قرائن موجود و همچنین بازجویی فنی به انجام چهار فقره سرقت احشام به تعداد ۲۰ رأس به شیوه و شگرد فوق یادآورشد: متهمان به مراجع قضایی معرفی و با قرار مناسبت روانه زندان مرکزی همدان شدند.

انتهای پیام

نظر شما