شناسهٔ خبر: 66647260 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

قتل پیرزن تنها برای سرقت طلا

روزنامه جوان

تیم جنایی در یکی از طبقات آپارتمان مسکونی حوالی خیابان نبرد با جسد زن سالخورده‌ای به نام فروزان روبه‌رو شدند که با ۳۴ ضربه چاقو به قتل رسیده بود.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: مأموران پلیس تهران جسد زن سالخورده‌ای را در خانه‌اش کشف کردند که مشخص شد عامل یا عاملان قتل پس از حادثه، طلا‌های او را سرقت کرده‌اند. 
به گزارش «جوان»، ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه یک‌شنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه، قاضی محمدمهدی براعه، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۳۲ نبرد از قتل زن تنهایی در خانه‌اش باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد. 
 سرقت طلا‌ها 
تیم جنایی در یکی از طبقات آپارتمان مسکونی حوالی خیابان نبرد با جسد زن سالخورده‌ای به نام فروزان روبه‌رو شدند که با ۳۴ ضربه چاقو به قتل رسیده بود. به‌هم ریختگی وسایل خانه حکایت از آن داشت عامل یا عاملان قتل با انگیزه سرقت دست به قتل زن تنها زده‌اند. همچنین مشخص شد در خانه بدون هیچ تخریبی باز شده و قاتل یا قاتلان به راحتی وارد خانه شده و پس از قتل اموال او و طلاهایش را سرقت کرده‌اند. از سوی دیگر در معاینات تیم پزشکی قانونی در محل حادثه مشخص شد حدود یک ساعتی از حادثه قتل گذشته است تا اینکه همسایه‌ها موضوع را به پلیس خبر می‌دهند. 
 اظهارات همسایه 
یکی از همسایه‌های مقتول گفت: «فروزان تنها زندگی می‌کرد و اگر به کمکی نیاز داشت به ما می‌گفت. ساعتی قبل در خانه‌اش باز بود، من کنجکاو شدم و به نزدیکی در ورودی خانه‌اش رفتم. وسایل خانه‌اش به‌هم ریخته بود و مشکوک به نظر می‌رسید، به همین خاطر او را چند باری صدا زدم. وقتی جواب نداد، همراه تعدادی از همسایه‌ها وارد خانه و با جسد خونین او روبه‌رو شدیم. سپس موضوع را به پلیس و اورژانس خبر دادیم.»
همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی برای انجام آزمایش‌های لازم، کارآگاهان جنایی تحقیقات خود را برای شناسایی عامل یا عاملان قتل آغاز کردند.

نظر شما