شناسهٔ خبر: 66647213 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

فرمانده کل سپاه عنوان کرد

«با مردم بودن» قاعده عبور از مشکلات و تحریم‌ها است

روزنامه جوان

ملت ما تحریم را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کرد و دستاورد‌های عظیم این قدرت، امروز به دنیا در عرصه‌های مختلف به نمایش درآمده است. در این سفر چندین طرح عمرانی در استان سمنان افتتاح و کلنگ زنی شد.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: فرمانده کل سپاه اعتماد به نفس نیرو‌های مسلح را ناشی از اعتماد مردم به نظام اسلامی دانست و گفت: قاعده عبور از مشکلات و تحریم‌ها «با مردم بودن» است. 
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر سلامی در سفر یک روزه به استان سمنان و بازدید از طرح‌های عمرانی استان گفت: ملت ما تحریم را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کرد و دستاورد‌های عظیم این قدرت، امروز به دنیا در عرصه‌های مختلف به نمایش درآمده است. در این سفر چندین طرح عمرانی در استان سمنان افتتاح و کلنگ زنی شد. سرلشکر سلامی همچنین از روند ساخت مجتمع مسکونی فجر استان سمنان بازدید و با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در اجرای این پروژه بزرگ بر تسریع در روند تخصیص بودجه و امکانات مورد نیاز به منظور حل مشکلات و تکمیل این پروژه تأکید کرد. 
سردار سلامی در ادامه در آیین افتتاح مرکز فوق تخصصی جراحی‌های محدود خاتم الانبیا (ص) سمنان با بیان اینکه استان سمنان از استان‌های ممتاز کشور و دارای شهدایی شاخص است، گفت: جمهوری اسلامی نشان داد هر کجا با مانع و تحریم روبه‌رو شد همان زمان موفقیت‌هایی به دست آورده است و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی محصول مقاومت و پیشرفت در جنگ بی‌پایان با شکل‌های مختلف و کشور‌های مختلف دنیا است. 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تصور دشمن در تحریم کشور ایران فلج کردن و تسلیم آن بوده است اظهار داشت: ملت ما تحریم را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کرد و دستاورد‌های عظیم این قدرت امروز به دنیا در عرصه‌های مختلف به نمایش درآمده است. 
سرلشکر سلامی تصریح کرد: اینکه جمهوری اسلامی بدون واهمه و با علم به دشمنی همه جانبه و تبعات آن، به قلب استکبار حمله می‌کند نشان از قدرت ایمان، مقاومت، اراده و پیشرفت این مردم است. وی با بیان اینکه اعتماد به نفس امروز نیرو‌های مسلح از اعتماد مردم به نظام به دست آمده است افزود: قاعده عبور از مشکلات و تحریم‌ها با مردم بودن است. سرلشکر سلامی با تبریک افتتاح این مرکز درمانی مجهز، به مردم استان سمنان افزود: همه ما نیرو‌ها و مسئولان خادم مردم بوده و از همه توان و ظرفیت همچون گذشته برای خدمت به مردم استفاده خواهیم کرد. دشمنان در دنیای امروز ذخایر خود را برای ضربه به جمهوری اسلامی آماده می‌کنند، اما با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و پشتوانه اراده مردمی بصیر و همیشه مقاوم و پشرفت بیش از پیش، قوی‌تر خواهد شد. فرمانده کل سپاه همچنین از قسمت‌های مختلف تیپ ۱۲ قائم (عج) بازدید کرد و در آیین کلنگ‌زنی ساخت بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی قائم آل محمد (عج) که با زیربنای ۱۰ هزار متر مربع و شامل بخش‌های قلب، زنان، اورژانس تخصصی و تروما، MRI و سی تی اسکن ساخته خواهد شد، حضور یافت. 
سردار شوقانی، فرمانده سپاه استان سمنان نیز در این مراسم با بیان اینکه این مرکز در مدت هفت سال ساخته و آماده بهره‌برداری شده است، گفت: مرکز فوق تخصصی جراحی‌های خاتم الانبیا (ص) در ۴۵۱۰ متر مربع و چهار طبقه با چهار اتاق عمل مجهز ساخته شده است. این مرکز دارای پنج بخش اصلی اورولوژی، گوش و حلق و بینی، چشم، زنان و جراحی‌های عمومی می‌باشد. 

 تفکر انقلابی بسیج در تمامی عرصه‌ها ما را نجات می‌دهد
سردار سلامی همچنین صبح دیروز طی سخنانی در همایش سراسری بسیج اقشار (در مسیر اعتلا) اظهار کرد: بسیج در همه صحنه‌های سخت و نبرد‌های وسیع و جدال‌ها با دشمن در همه عرصه‌ها، سهم تعیین کننده و تمام کننده‌ای را بر عهده داشته است. 
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمن از آغاز انقلاب تلاش کرده که انقلاب و نظام از فضای جنگ خارج نشود، عنوان کرد: طی بیش از چهار دهه گذشته، همواره ما در هر جنگی اعم از نظامی، اطلاعاتی، سیاسی و روانی، با تمام ابرقدرت‌های استکبار جهانی، پنجه در پنجه افکنده‌ایم و نکته حائز اهمیت این بوده که با وجود آنکه همیشه دشمن از ما قوی‌تر بوده، اما نتایجی بر خلاف انتظاراتش به دست آمده است. سلامی با بیان اینکه امریکا قوی‌ترین دشمن خود را ایران می‌داند، افزود: امروز دشمن می‌خواهد ما را از اقتصاد جهانی کنار بگذارد و منزوی کند؛ امروز تمرکز آرایشی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی وابسته به امپراتوری رسانه‌ای غرب، بر ضدیت با ایران اسلامی است. 
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تحریم نتوانست ملت ایران را وادار به پذیرش تصمیمات امریکایی‌ها کند، گفت: ملت بزرگ و باعظمت ایران هر چه در مسیر تحریم پیش رفت خودکفاتر شد. سرلشکر سلامی با بیان اینکه تفکر انقلابی بسیج در تمامی عرصه‌ها ما را نجات می‌دهد، گفت: بسیج مجموعه‌ای از باور‌های مولدِ قدرت است؛ بسیج، مکتب روح جهاد است؛ پیشگام بودن در تمام سختی‌ها، ماندن در صحنه و خنثی کردن توطئه‌های دشمن، از خصوصیات ممتاز بسیج است. 
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه بسیج، معادل انقلاب اسلامی است اظهار کرد: اقشار بسیج همان شاکله انقلاب هستند. بسیج دانشجویی یک حرکت و روند است. بسیج هنرمندان صرفاً مختص هنرمندان بسیجی نیست بلکه کار بسیج هنرمندان، تجلی ارزش‌ها در جهان هنر است. سلامی در پایان گفت: اگر در هر نقطه‌ای از عالم، تهدیدی علیه ما شکل بگیرد، به آن واکنش نشان خواهیم داد.

نظر شما