شناسهٔ خبر: 66646632 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان:

کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زائرین اربعین حسینی خواهد بود

دلنیا گوهری‌نژاد

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان گفت: کردستان برای سومین سال متوالی است که میزبان زائرین اربعین حسینی از مرز باشماق خواهد بود.

صاحب‌خبر -

هادی روشن، امروز (۲۴اردیبهشت) ضمن بازدید میدانی از مرز باشماق و بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح جامع ساماندهی پایانه، در جریان نحوه فعالیت خودروهای ترانزیت و همچنین مشکلات آنان قرار گرفت.

وی، با اشاره به انجام مقدمات اجرای فاز دوم طرح ساماندهی باشماق بر ضرورت تسریع در اجرای طرح و تعامل و همکاری هرچه بیشتر دستگاه های ذیربط تاکید کرد و افزود که در این راستا تصمیم گیری های لازم باید اتخاذ شود.

روشن در ادامه، بر لزوم تعامل و همکاری با کشور همسایه تاکید و اظهار کرد: مدیران پایانه باشماق برابر مقررات و قوانین، نهایت همکاری و تعامل را با مسئولین پایانه کشور عراق داشته باشند تا ضمن برقراری امنیت پایدار در مرز، افزایش میزان مبادلات، رفاه حال زائرین اربعین و همچنین زیرساخت های لازم برای ایجاد نظم و انضباط در مبادلات مرزی فراهم شود.

وی در ادامه به مراسم اربعین حسینی  اشاره کرد و یادآور شد: کردستان برای سومین سال متوالی است که میزبان زائرین اربعین حسینی از مرز باشماق خواهد بود در همین راستا جلسات متعدد و بازدیدهای میدانی از محل تردد زائرین  انجام و تمهیدات لازم اتخاذ شده و این موضوع همچنان در دستورکار مسئولین استان است.

انتهای پیام

نظر شما