شناسهٔ خبر: 66646201 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سردار شالیکار:

با تربیت دانشجویان جوان، فرماندهان آینده تربیت می شوند و با تربیت فرمانده های آینده، راهبردهای کلان انقلاب اسلامی تعیین می شود

سردار شالیکار با اشاره به آمادگی قرارگاه غدیر جهت همکاری با مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان، تصریح کرد: قرارگاه غدیر هر کمکی که بتواند از طریق سپاه و دیگر مجاری برای این مرکز و اجرای دوره‌های آموزشی و... انجام خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نشست هم‌اندیشی رئیس و معاون آموزش مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان با سردار شالیکار "فرمانده قرارگاه غدیر استان های شمالی کشور" و با حضور جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان سپاه استان برگزار شد.

سرهنگ یونس کوهی "رئیس مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان" با اشاره به عملیات غرور آفرین و پیروزمندانه وعده صادق آن را نشانه پیشرفت علم و دانش و تکنولوژی همراه با بصیرت و الگوی انقلاب اسلامی دانست.

 وی در ادامه افزود: نیروهای مسلح برای رسیدن به اهداف عالی نیازمند  کارآمدی در نظام آموزش عالی می باشد. بنا به فرموده رهبر انقلاب "سپاه در درون خودش متوقّف نمی ماند، توانایی‌های خودش را روزبه‌روز افزایش داد؛ هم با همّت درونی خود سپاه، هم با همکاری فراسازمانی‌ای که انجام گرفت" یکی از عرصه‌های همکاری فراسازمانی سپاه، با مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان است که می‌بایست با همت بیشتر، چند برابر شود. ما باید با همیاری و همکاری، نیروی انسانی متخصص و متعهدی تربیت کنیم که بتواند در حل مسائل داخل سازمان و منطقه ای و کشوری نقش‌آفرین باشد که تاکنون این تربیت وجود داشته و می‌بایست گسترش هم بیابد.

سردار شالیکار ضمن تبریک دهه کرامت گفت: بزرگترین وظیفه دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان تربیت نسل آینده نیروهای مسلح است و ما در این ماموریت مهم و اثرگذار از هیچ  کوشش و حمایتی مضایقه نخواهیم کرد.

وی افزود: با تربیت دانشجویان جوان، فرماندهان آینده تربیت می شوند و با تربیت فرمانده های آینده، راهبردهای کلان انقلاب اسلامی تعیین می شود.

فرمانده قرارگاه غدیر استان های شمالی کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی  گفت: سفارش سردار سلیمانی به دانشگاه این بود که پرداختن به حماسه جبهه‌ها برای خود دانشگاه‌ها نیز مفید است و این تلاش ارزشمند یک تعامل دوطرفه است که در آن دانشگاه به فرهنگ شهادت کمک می‌کند و شهدا به فضای دانشگاه‌ها معنویت می‌بخشند و همچنین تبیین افکار آیت‌الله خامنه‌ای در دانشگاه می بایست انجام شود وحق این است که دانشگاه‌های ما تبیین‌کننده این افکار و نظریه‌های رهبر انقلاب باشند.

سردار شالیکار با اشاره به آمادگی قرارگاه غدیر جهت همکاری با مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان، تصریح کرد: قرارگاه غدیر هر کمکی که بتواند از طریق سپاه و دیگر مجاری برای این مرکز و اجرای دوره‌های آموزشی و...  انجام خواهد داد.

نظر شما