شناسهٔ خبر: 66646075 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

بخوانیم و بسازیم/ سرلشکر صفوی:

کتاب یکی از ابزارهای روایت است

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی با حضور در نمایشگاه کتاب گفت: کتاب یکی از مهم‌ترین ابزار‌های روایت است.

صاحب‌خبر -

وجود رهبری علاقه‌مند و مسلط بر کتاب نعمت بزرگی استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «سید یحیی صفوی» رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا امروز (دوشنبه) همزمان با ششمین روز نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از غرفه‌های ناشران داخلی و دانشگاهی بازدید کرد.

سرلشکر صفوی با اشاره به اهمیت روایت پیشرفت‌های انجام شده در انقلاب اسلامی گفت: کتاب یکی از مهم‌ترین ابزار‌های روایت است. رهبر معظم انقلاب اسلامی هم حسب همین اهمیت هر سال با صبر و حوصله در نمایشگاه کتاب حاضر شده و راجع به کتاب‌ها با جزئیات و تسلط خوبی صحبت می‌کنند.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب را مغتنم شمرد و تاکید کرد: وجود رهبری مسلط بر کتاب نعمت بزرگی است.

غرفه انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و صریر، در مصلی امام خمینی (ره)، بخش عمومی شبستان اصلی، راهروی ۶، به نام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس میزبان اهالی کتاب و کتاب‌خوانی است و همچنین غرفه کودک و نوجوان این مجموعه درب شماره ۹ نبش راهروی ۲ شماره ۱۲۲ سالن کودک و نوجوان میزبان کودکان و نوجوانان است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما