شناسهٔ خبر: 66646035 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هدیه ویژه تأمین اجتماعی در نمایشگاه کتاب

سازمان تأمین‌اجتماعی همزمان با برپایی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، هدیه ویژه ای برای افرادی که در طول دوره برگزاری نمایشگاه کتاب، به جمع بیمه‌شدگان این سازمان می‌پیوندند، در نظر گرفته است. سازمان تأمین‌اجتماعی همزمان با برپایی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، هدیه ویژه ای برای افرادی که در طول دوره برگزاری نمایشگاه کتاب، به جمع بیمه‌شدگان این سازمان می‌پیوندند، در نظر گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، حجت‌الله دمیاد در بازدید از سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران با حضور در غرفه «خانواده ما» سازمان تأمین‌اجتماعی در این نمایشگاه، توسعه پوشش بیمه‌ای را از مهم‌ترین راهبردهای مورد توجه در این سازمان توصیف کرد.

وی افزود: افزایش جمعیت و فرزندآوری؛ سیاست کلی نظام است و سازمان تأمین‌اجتماعی به‌عنوان یکی از سازمان‌هایی که جمعیت بیش از ۵۲ درصد از جمعیت کشور را تحت پوشش خود دارد، به شدت متأثر از وضعیت جمعیت کشور است.

رئیس هیات‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: همکاران رسانه‌ای این سازمان، کارهای نو و بدیعی در این نمایشگاه انجام داده‌اند. برای حضور جدی و مؤثر سازمان تأمین‌اجتماعی در نمایشگاه کتاب، کار کارشناسی جدی صورت گرفته و مشخص است تمام جوانب را در نظر گرفته‌اند.

وی تاکید کرد: این حضور و مشارکت هدفمند سازمان تأمین‌اجتماعی در نمایشگاه کتاب، کاری است که مسبوق به سابق نبوده و خلاقیت جدیدی است که امیدواریم این کار خوب ادامه‌دار باشد و برای سازمان و مجموعه ذی‌نفعان سازمان منشاء اثر باشد.

هدیه ویژه تأمین اجتماعی در نمایشگاه کتاب

بر اساس این گزارش سازمان تأمین‌اجتماعی همزمان با برپایی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از هدیه ویژه این سازمان به افرادی که در طول دوره برگزاری نمایشگاه کتاب، به جمع بیمه‌شدگان این سازمان در طرح بیمه دانشجویان و طرح بیمه دختران و زنان خانه‌دار می‌پیوندند، خبر داده است.

انتهای پیام/

نظر شما