شناسهٔ خبر: 66645946 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خبرداد

شناسایی ۲۶۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه‌های آذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از شناسایی ۲۶۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه های استان طی یکسال گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ایرج دست نشان با اشاره به اینکه حریم قانونی راه ها جزو خطوط قرمز در حوزه راهداری  محسوب می‌شود، افزود: از ۲۶۰ مورد شناسایی ساخت و ساز غیر مجاز، تعداد ۷۶ مورد با حکم قضایی تخریب و ۱۰۸ مورد نیز با حکم قضایی در دست اقدام برای تخریب بوده و همچنین تعداد ۷۶ مورد نیز با همکاری مالکین ساختمان تخریب شده است.
 
وی با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی شناسایی ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم راه‌های استان در سال گذشته اظهار کرد: شهرستان ارومیه با ۵۸ مورد شناسایی ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم راه‌ها، بیشترین میزان شناسایی را در بین شهرستان‌های استان دارد.
 
دست نشان تصریح کرد: از ۵۸ مورد ساخت و ساز شناسایی شده غیرمجاز در حریم راه‌های شهرستان ارومیه تعداد ۱۳ مورد با حکم قضایی تخریب و ۴۵ مورد نیز در دست اقدام برای تخریب هستند. 
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی یاد آور شد: بعد از مرکز استان، شهرستانهای سلماس با ۴۶ مورد، سردشت با ۴۰ مورد و بوکان با ۲۱ مورد بیشترین تعداد شناسایی ساخت و ساز غیر مجاز حریم راه‌های استان در سال گذشته را دارند.
 
دست نشان ادامه داد: در راستای جلوگیری از هرگونه تخلف در حریم محورهای مواصلاتی استان راهداران همواره در تلاش بوده و با متخلفان برخوردهای قانونی لازم را انجام می‌دهند.

نظر شما