شناسهٔ خبر: 66645909 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی:

یادواره شهدای غریب در اسارت خراسان جنوبی برگزار می‌شود

«طالبی» از برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت خراسان جنوبی خبر داد و گفت: همه پیشرفت‌ها و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه ملی و بین‌المللی به واسطه خون شهدا حاصل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «سید محمدرضا طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز (دوشنبه) در جلسه برنامه‌‌ریزی یادواره «شهدای غریب در اسارت »، اظهار داشت: همواره در جلسات فرهنگ ایثار و شهادت و یادواره‌های شهدا تأکید داریم که با توجه به تمام خباثت‌های دشمن و تحریم‌های ظالمانه و برنامه‌ریزی شده از سوی معاندین، پیشرفت‌های ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار چشمگیر است.

وی با بیان اینکه امروزه ایران اسلامی به قدرت برتر جهان تبدیل شده و این مهم برای دشمن هم به اثبات رسیده است، بیان داشت: مردم در این نظام احساس امنیت دارند و ما همه آن را مدیون خون شهدا هستیم و نباید آن را فراموش کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد: همه پیشرفت‌ها و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه ملی و بین‌المللی به واسطه خون شهدا حاصل شده است.

طالبی با بیان اینکه امام حسین(ع) اسلام را با خون خود آبیاری کرده و شهدای ما ادامه‌دهنده راه سرور و سالار شهیدان هستند، تصریح کرد: هرچه برای گرامیداشت شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن‌ها کار کنیم، کم است و در قبال کاری که آن‌ها برای ما کردند، بسیار ناچیز است.

وی با تأکید بر اینکه وصایای شهدا باید چراغ راه ما باشد، بیان داشت: موقع نوشتن وصیت‌نامه، بسیاری از مطالب به شهیدان  الهام می‌شده به همین جهت تأثیر آن بر مخاطب، اینقدر زیاد است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از برگزاری یادواره شهید غریب در اسارت استان «مهدی تقی‌نیا» همزمان با سوم خراد سالروز آزادسازی خرمشهر در بیرجند خبر داد و خاطرنشان کرد: مظلومیت شهدای غریب اسارت نوع دیگری از مظلومیت شهدا است و امروز وظیفه داریم که نسل جوان را با شهدا آشنا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما