شناسهٔ خبر: 66645778 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اهدای اثر نفیس هنری هنرمند آملی به موزه قدس رضوی

هنرمند آملی اثر هنری نقاشی بر روی شیشه به نام مبارک امام رضا(ع) را پس ازرونمایی به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌هنرمند خوش ذوق آملی اثر زیبای هنری خود را که کار نقاشی بر روی شیشه ومنقش به نام مبارک امام رضا(ع) بود پس ازرونمایی به موزه آستان قدس رضوی اهداء کرد.

اثرهنری نازنین حشمت درآیینی درحاشیه همایش گرامیداشت روز دختر با عنوان مهردخت درشهرستان آمل که فرماندار، فرمانده سپاه ودیگر مسئولان اجرایی شهرستان نیز حضور داشتند، رونمایی شد.

این هنرمند خوش ذوق آملی گفت، این تابلونقاشی که کار روی شیشه و در ابعاد 80 در 80 با خلق اثر هنری به تصویرکشیده شد.

وی افزود: برای اجرای این اثرهنری بیش از 3 سال زمان صرف شده است.

این هنرمند آملی، تولید این اثررا انگیزه خود را از اهدای این تابلو به موزه امام رضا(ع) ادای دین عنوان کرد و گفت: این تابلو حامل پیام معنوی بسیار مهمی برای همه افراد است.

حشمت افزود: با توجه به عظمت و کیفیت موزه آستان قدس رضوی و این که هر اثری در آن پذیرفته نمی شود بسیار خوشحال هستم و افتخار می کنم که اثر من در کنار آثار بزرگان این هنر در موزه آستان قدس رضوی به نمایش در می آید.

وی به چگونگی تولید این اثر اشاره کرد و ادامه داد: خلق اثر هنری نیازمند تفکر بسیار برای ایجاد خلاقیت دارد به همین خاطر نیت کردم بهترین اثر را برای هدیه به بارگاه رضوی تولید کنم و از آغاز کار به عشق امام رئوف، کارم را به دست گرفتم و از آقا استمداد طلبیدم و کاری را خلق کردم که کمتر تکرار خواهد شد.

این هنرمند آملی، از اینكه تابلوی هنری اش در كنار آثار بزرگان هنر در آستان قدس ماندگار می‌ شود، اظهار خرسندی كرد.

 

نظر شما