شناسهٔ خبر: 66645631 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مسکو: حمله اسرائیل به رفح وضعیت در دریای سرخ را وخیم‌تر می‌کند

محمدحسین خدائیان

سفیر روسیه در سازمان ملل با اشاره به حمایت‌های قبلی یمن از فلسطین و هدف گرفتن شناورهای مرتبط با رژیم صهیونیستی، گفت حمله به رفح ممکن است وضعیت دریای سرخ را آشفته‌تر از قبل کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، «واسیلی نبنزیا» سفیر روسیه در سازمان ملل گفت حمله برنامه‌ریزی‌شده رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب غزه می‌تواند تنش‌های دریای سرخ را تشدید کند.

نبنزیا در نشست شورای امنیت با موضوع یمن با اشاره به انصارالله یمن گفت: «با توجه‌ به موضع اساسی حوثی‌ها در محکومیت اقدامات اسرائیل علیه غیرنظامیان فلسطینی، تردیدی نیست که این امر بر وضعیت آب‌های اطراف یمن تأثیر خواهد گذاشت.»

پیش‌تر سخنگوی انصارالله یمن گفته بود اگر رژیم صهیونیستی حمله تمام‌عیار به شهر رفح را آغاز کند، انصارالله آماده است تا تمام کشتی‌هایی که از دریای مدیترانه به مقصد اراضی اشغالی می‌روند را هدف گرفته و عملیات‌های خود در دریای سرخ و دریای عرب و همچنین اقیانوس هند را گسترش دهد.

با آغاز جنگ غزه و در پی جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در این باریکه، انصارالله یمن اعلام کرد برای همبستگی با مردم فلسطین تمام کشتی‌هایی که به نحوی با رژیم صهیونیستی ارتباط داشته باشند را در دریای سرخ هدف خواهد گرفت.

انتهای پیام

نظر شما