شناسهٔ خبر: 66645474 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ناوکی: فلسفه وجودی بنیاد شهید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: فلسفه وجودی بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: فلسفه وجودی بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، عطا ناوکی در مراسم تودیع و معارفه رئیس و سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قشم که با حضور مجتبی شاهی معاون مددکاری و مشارکت‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان، فرزاد دهقانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار قشم، فرزاد میراب زاده اردکانی مشاور مدیرعامل منطقه آزاد قشم در امور خانواده شهدا و ایثارگران، حبیب بازماندگان قشمی رئیس شورای شهر قشم و خانواده‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: وظیفه ما تجلیل و تکریم از مقام شامخ شهدا و خانواده‌های آنان و پراکندن عطر شهادت در جامعه است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان افزود: ماموریت خادمان بنیاد حرکت در مسیر ماموریت حضرت زینب (س) است و باید طوری عمل کنیم که راه و رسم شهادت به نسل‌های آینده کشورمان هر روز پویاتر از قبل شود.

وی ضمن بیان اینکه فلسفه وجودی بنیاد شهید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، عنوان کرد: برای ماموریت‌های بزرگ به همدلی و همراهی همه مسئولان استانی و شهرستانی نیازمند هستیم تا با استفاده از همه ظرفیت‌ها بتوانیم خدمات موثری را برای جامعه ایثارگری انجام دهیم تا موجب رضایتمندی آنان که همان رضایت خداوند متعال است باشیم.

ناوکی در پایان از زحمات «نرگس بحرینی» رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قشم تقدیر کرد و «ابوالفضل تقی‌زاده قشمی» به عنوان سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان منصوب شد.

نظر شما