شناسهٔ خبر: 66645457 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

آئین نامه داخلی خانه مطبوعات قزوین تصویب شد

مدیر خانه مطبوعات قزوین گفت: آیین نامه داخلی خانه مطبوعات با اکثریت آرا به تصویب اعضای هیئت مدیره رسید. مدیر خانه مطبوعات قزوین گفت: آیین نامه داخلی خانه مطبوعات با اکثریت آرا به تصویب اعضای هیئت مدیره رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قزوین عصر دوشنبه با حضور اعضای هیئت مدیره و بازرسان در محل سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار شد.

اسماعیل معصومی مدیر خانه مطبوعات در این جلسه اظهارداشت: ایین نامه داخلی بر اساس بند هشت ماده 32 اساسنامه خانه مطبوعات پس از شروع بکار پنجمین دوره اضعای هیئت مدیره بایستی نگارش و تهیه شده و به تصویب اعضا برسد.

آئین نامه داخلی خانه مطبوعات قزوین تصویب شد

معصومی تصریح کرد: این آئین نامه در 15 ماده و 116 بند و 26 تبصره در بهمن ماه سال گذشته نگارش و تهیه شد و در جلسه امروز هیئت مدیره به تصویب اکثریت اعضا رسید.

مدیرخانه مطبوعات قزوین یادآورشد: در این آئین نامه بندهای مهمی لحاظ شده که وظایف اعضای هیئت مدیره، نحوه مدیریت جلسه، نحوه مذاکرات رسمی، رسیدگی به لوایح، نحوه پشتیبانی ، تشکیل کمتیه ها و وظایف رئی، نائب رئیس و خزانه دار نیز مشخص شده است.

آئین نامه داخلی خانه مطبوعات قزوین تصویب شد

وی گفت: بعد از تنظیم دستورالعمل داخلی بزودی آیین نامه مالی و انضباطی خانه مطبوعات نیز تهیه شده و مصوب خواهد شد.

معصومی اظهارامیدواری کرد با رعایت قانون و اساسنامه از سوی رئیس و اعضا و برنامه ریزی های انجام شده شاهد موفقیت خانه مطبوعات در دوره پنجم برای دفاع از حقوق اهالی رسانه و توجه به مطالبات آنها و تحقق اهداف پیش بینی شده و اعتلای جایگاه این تشکل صنفی باشیم.

انتهای پیام

نظر شما