شناسهٔ خبر: 66645394 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

دبیر بخش کتاب «سرناد» انتشارات نیماژ؛

۴ عنوان جدید در زمینه موسیقی منتشر شد

دبیر بخش کتاب «سرناد» حوزه موسیقی انتشارات نیماژ گفت: ما در حوزه موسیقی ۴ عنوان کتاب جدید به نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران عرضه کرده‌ایم. خوشبختانه این کتاب‌ها در چند روز اول نمایشگاه پرفروش شده‌اند. این کتاب‌ها همه در اول سال ۱۴۰۳ به چاپ رسیده‌اند.

صاحب‌خبر -

سهند آدم عارف در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: ما در حوزه موسیقی ۴ عنوان کتاب جدید به نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران عرضه کرده‌ایم. خوشبختانه این کتاب‌ها در چند روز اول نمایشگاه پرفروش شده‌اند. این کتاب‌ها همه در اول سال ۱۴۰۳ به چاپ رسیده‌اند.

این مجموعه شامل ۴ کتاب است که اولین و پرفروش‌ترین آن‌ها کتاب «تاریخ واژگون موسیقی» آنچه نخبگان دوست ندارند از تاریخ موسیقی بدانید اثر تدجویا است. این کتاب به ترجمه سینا چراغی در ۶۰۳ صفحه منتشر شده‌است.کتاب «تاریخ واژگون موسیقی» در تیراژ ۳۰۰ نسخه و با قیمت پشت جلد ۶۴۰ هزارتومان به نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران عرضه شده‌است. کتاب دوم این مجموعه کتاب «موسیقی با مغزتان چکار می‌کند» پژوهش یک وسوسه‌ی بشری نوشته دنیل. جی. لویتین است. این کتاب که توسط بابک علوی به فارسی برگردان شده‌است در ۳۲۰ صفحه منتشر شده است. کتاب «موسیقی با مغزتان چکار می‌کند» در ۳۰۰ نسخه و با قیمت پشت جلد ۳۴۰ هزارتومان راهی بازار نشر شد. سومین کتاب این مجموعه کتاب «موزیکوفیلیا» داستان‌هایی درباره‌ی موسیقی و مغز نوشته الیور ساکس است. این کتاب که توسط سونا بشیری مقدم ترجمه شده است در ۳۵۲ صفحه منتشر شد. کتاب «موزیکوفیلیا» در شمارگان ۳۰۰ نسخه و با قیمت ۳۹۰ هزارتومان به نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران عرضه شده‌است. آخرین کتاب این مجموعه کتاب «چگونه از موسیقی جز لذت ببریم؟» نویسنده تدجویا است که توسط امید سلطانی به فارسی برگردانده شده است. این کتاب درشمارگان ۳۰۰ نسخه و با قیمت ۲۶۰ هزارتومان به بازار نشر عرضه شده‌است. کتاب «چگونه از موسیقی جز لذت ببریم؟»در ۲۳۷ صفحه به چاپ رسیده‌است. طراحی جلد همه کتاب‌های این مجموعه را محمدشمس برعهده داشته‌است.

گفتنی است غرفه انتشارات نیماژ در راهروی شماره ۵ شبستان اصلی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران آماده ارائه کتاب به علاقه‌مندان است.

شما می‌توانید اطلاعات کامل نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را از اینجا بخوانید.‌

نظر شما