شناسهٔ خبر: 66645294 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

دوربین سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا یک لنز کمتر از اس 24 اولترا دارد

صاحب‌خبر -

شایعه جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد دوربین سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا – Samsung Galaxy S25 Ultra یک سنسور کمتر از نسل قبلی خودش دارد.

هنوز ماه‌های زیادی تا عرضه گلکسی اس 25 اولترا سامسونگ باقی مانده، اما از همین حالا شایعات جدیدی در مورد آن شنیده می‌شود. طبق گفته یکی از افشاگران، این گوشی پرچمدار برخلاف نسل قبلی خود، با سه دوربین پشتی عرضه خواهد شد.

گفته می‌شود دوربینی که حذف خواهد شد، لنز تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر است. همانطور که انتظار می‌رود، سامسونگ به جای آن قصد دارد ما را متقاعد کند که دوربین اصلی گلکسی S25 Ultra می‌تواند عکس‌هایی با زوم ۳ برابر و حتی بهتر از یک لنز اختصاصی بگیرد.

پیشرفت جذاب دوربین اصلی Galaxy S25 Ulta

به همین منظور، به نظر می‌رسد که دوربین اصلی از پردازش تصویر بهبودیافته‌ای برخوردار خواهد شد. در حالی که رزولوشن و اندازه حسگر دوربین اصلی اس ۲۵ اولترا با نسل قبلی خود یکسان است، توانایی آن در جذب نور بهبود یافته است. لنز فوق عریض روی گوشی هم حداقل در این مرحله از نمونه‌سازی، هیچ تغییری نکرده است.

تغییرات دوربین سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا تغییرات دوربین سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا

تغییرات دوربین سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا

ظاهراً دوربین پریسکوپی با زوم متغیر و دو فاصله کانونی ثابت در حال تست شدن روی اس ۲۵ اولترا است. فاصله کانونی اول بین ۴ تا ۵ برابر و دومی بین ۶ تا ۷ برابر خواهد بود. سامسونگ هنوز تصمیم نگرفته که از کدام فاصله کانونی دقیق استفاده کند، اما به نظر می‌رسد بر خلاف سونی اکسپریا ۱ وی، این یک زوم پیوسته نخواهد بود.

در گجت نیوز بخوانید:
گلکسی S25 با این 5 قابلیت نوستالژیک می‌تواند دوباره قلب همه را تسخیر کند گلکسی S25 اولترا به بهترین نمایشگر دنیای موبایل مجهز می‌شود ۳ شایعه در خصوص گلکسی اس ۲۵ که امیدواریم صحت داشته باشند سامسونگ گلکسی اس ۲۵، مرزهای هوش مصنوعی در موبایل را جابجا خواهد کرد

نظر شما