شناسهٔ خبر: 66645284 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دوره آموزشی سامانه جامع تجارت در یزد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد، از برگزاری دوره آموزشی سامانه جامع تجارت با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدکاظم صادقیان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: هدف از برگزاری دوره آموزشی سامانه جامع تجارت، آشنایی واحد‌های تولیدی و صنفی با دریافت شناسه کالای الکترونیک و موجودی‌های ورودی و خروجی کالا از انبار می‌باشد.

وی افزود: سامانه جامع تجارت ایران یک پلتفرم بزرگ برای انجام معاملات تجاری و ارتباطات تجاری الکترونیکی است که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت ایجاد شده است.

صادقیان ادامه داد: این سامانه به کسب و کار‌ها و تاجران ایرانی این امکان را می‌دهد تا از طریق اینترنت و با استفاده از امضای الکترونیکی، معاملات تجاری خود را انجام و ازخدمات مانند ثبت سفارش‌ها، پرداخت‌های الکترونیکی و ارتباطات تجاری بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: در این سامانه شرکت‌ها با داشتن یک حساب کاربری قادر خواهند بود کلیه معاملات خود را به صورت قابل توجهی مدیریت نمایند همچنین در این دوره به صاحبان کسب و کار چگونگی استفاده از امضای الکترونیکی آموزش داده شدکه با استفاده از آن می‌توانند از امنیت در انجام معاملات تجاری الکترونیکی، اطمینان حاصل کنند.

نظر شما