شناسهٔ خبر: 66644914 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مسئول کمیته ارتباطات خانه مطبوعات قزوین انتحاب شد

محمد حسن ارداقیان با رای اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان به عنوان مسئول کمیته ارتباطات خانه مطبوعات قزوین انتخاب شد. محمد حسن ارداقیان با رای اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان به عنوان مسئول کمیته ارتباطات خانه مطبوعات قزوین انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قزوین عصر دوشنبه با حضور اعضای هیئت مدیره و بازرسان در محل سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار شد.

در این جلسه به پیشنهاد رئیس خانه مطبوعات، محمد حسن ارداقیان به عنوان مسئول کمیته ارتباطات خانه مطبوعات استان قزوین معرفی و با اکثریت آرا انتخاب شد.

مسئول کمیته ارتباطات خانه مطبوعات قزوین انتحاب شد

محمد حسن ارداقیان از هنرمندان و فعالان رسانه و پیش کسوتان فرهنگی استان قزوین است که بیش از 9 سال در مسئولیت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان فعالیت کرده و سخنگویی دانشگاه علوم پزشکی در ایام کرونا، عضو شورای روابط عمومی های استان، عضو شورای اطلاع رسانی و سخنگوی آمار کرونا در استان و سرپرستی روزنامه ایران را در پرونده کاری خود دارد.

کمیته ارتباطات خانه مطبوعات قرار است ضمن نظم بخشی به فعالیتهای رسانه ها، با شناسایی و بررسی چالش های رسانه ها با دستگاههای اجرایی زمینه ارتباط موثر و مطلوب تر خبرنگاران با دستگاههای اجرایی را مهیا کند.

مسئول کمیته ارتباطات خانه مطبوعات قزوین انتحاب شد

دفاع از حقوق فعالان رسانه، ساماندهی ارتباط خانه مطبوعات با فعالیت های بیرونی خانه مطبوعات و تقویت تعامل های بین بخشی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در کمیته ارتباطات خانه مطبوعات است.

با توجه به تجربه، تخصص و توانمندی ارداقیان انتظار می رود فعالیت های این کمیته بتواند اثر بخش بوده و منافع صنفی خانه مطبوعات را تضمین کند.

مسئول کمیته ارتباطات خانه مطبوعات قزوین انتحاب شد

قراراست 13 کمیته تخصصی در خانه مطبوعات قزوین راه اندازی و فعال شود.

انتهای پیام

نظر شما